Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23179 Cyclus Van 42 Dagen

• Auteur

Hoi meiden

Ik wil even mopperen hoor!

Ik weet dat ik daar eigenlijk nog geen recht op heb want we zitten nog maar in ronde 2 (morgen waarschijnlijk ronde 3), maar doe het toch .

Mijn cyclus duurt 42 dagen, dat betekent dat we maar 1 dag in de 6 weken kans hebben om zwanger te worden!!! Met andere woorden, wanneer het niet raak is moet ik weer 6!!! weken wachten!

Ik ben een enorme controle freak dus je snapt wel dat ik hier gek van wordt, want hier heb ik dus helemaal geen controle over !

Zijn er meer meiden die een cyclus hebben die zo lang duurt? Gedeelde smart is toch halve smart he!

Liefs Jessy

#2866722 Quote

Hai Nassoe,

Ik kan me voorstellen dat zo'n lange cyclus heel vervelend is. De mijne is 28 dagen, en bij het oefenen voor mijn eerste kindje werd hij op een gegeven moment 25 dagen, dus dat was inderdaad wel erg lekker.
    Maar dat wachten he? Als je dan de hele tijd flink geklust hebt, en dan weer zo lang moet wachten. Niet echt bevoordelijk voor je gemoedstoestand als je dan ook nog een controle freak bent.
    Ik zit ook in ronde 2, ik ga voor je duimen!!

groetjes Peppie

#2866741 Quote

hoi nassou,
    Wat vervelend voor je en ook zo moeilijk te bepalen wanneer je ovulatie is!
    Ik zelf heb het ook niet helemaal lekker. 1ste x 27dagen 2de x 30 dagen 3de x 34 dagen!Zit nu in ronde 4 dus ben benieuwd wanneer de rode duiveltjes komen!
    Ik ga vaak naar google en toets zwangerschapstest in. Dan ga ik naar online zwangerschapstest.beantwoord wat vragen en aan de hand van mijn opgegeven aantal dagen berekend ie mijn vruchtbare dagen!
    Mischien ook wat voor jou?
    Heel veel succes!!

Liefs annie1

#2866745 Quote

he meiden gewoon gedulde hebben!! ik ben in maart gestopt met de pil en ben sindsdien nog maar 2 keer ongi geworden! eerste keer was na 53 dagen toen duurde het 4 maand en nu zit ik alweer op dag 36!! dus het kan nog veel langer duren! kus kus

#2866753 Quote

Hoi hoi

Ook ik heb ze al wel zo lang gehad dat ik er
    helemaalniet goed van werd.Maar ondertussen
    hebben we een zoon van net 2jr.Er wordt altijd
    gezegd dat je 2weken naar je vruchtbare dagen
    ongesteld wordt dat houd in dat je in de 3e en4e
    week goed moet klussen.Wij proberen ook weer
    opnieuw zwanger te worden(in mrt miskraam gehad)
    Ik zelf heb een cyclus van 32 dagen dat loop in ieder
    geval beter in regelmatige dan voor mijn 1e zwanger
    schap.Maar ik denk dat gewoon geduld moet hebben
    je lichaam moet ook nog wennen dus ik denk dat het
    wel goed komt.

Groetjes anita

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct