Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23180 Negatief Gestest

• Auteur

hallo

ik heb morgen mijn nod, maar kon niet wachten tot morgen dus heb vandaag getest , het was negatief, dus op naar ronde twee!
    Als het goed is wordt ik morgen ongesteld en dan kan ik weer beginnen met tellen van de dagen van mijn cyclus.
    Is ernu nog een kans dat ik zwanger ben? Ik denk van niet, want anders had er toch ook een licht streepje kunnen staan.

Liefs Miepie

#2866707 Quote

hoi,
    het kan wel dat je zwanger bent.soms test je te vroeg en is de test negatief.maar dan kun je wel zwanger zijn het zwangerschapshormoon zit dan alleen nog niet in je urine!!
    Succes en laten we er het beste van hopen!!

Liefs annie1

#2866713 Quote

Haha wat grappig toch dat we allemaal zo ongeduldig zijn!!

Ik heb donderdag pas mijn NOD en moest me vrijdag al inhouden om niet te testen.
    (heb een test via babybrabbel gekocht en daar staat bij dat die een week voor je NOD al resultaat geeft omdat hij zo gevoelig is… maar dat geloof ik eigenlijk niet dus wil wel wachten tot mijn NOD maar moest met vanmorgen WEER inhouden)

Balen hoor dat wachten.

Maar ik weet uit ervaring dat het heel goed kan dat er nog niet genoeg hormoon in je urine zit. Ik heb het zelf nl. 2x! Gehad. Ik had pas een dag of 4 na mijn NOD een positieve test. Dus al 2x negatief maar was wel zwanger!

Ik wil dus niemand valse hoop geven maar het kan wel.
    Gewoon niet te vroeg testen. Liever 2 dagen later dan 1 dag te vroeg.
    Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Succes!!

Groetjes Bieb.

#2866716 Quote

Hai Miepie,

Grappig, ik heb ook maandag mijn NOD en kon ook niet wachten.
    Heb vanmorgen dus gestest en helaas ook maar 1 streepje.
    Ik hoop dat morgen dan de rode duiveltjes langs komen zodat ik met goeie moed naar ronde 2 kan.
    Voel me toch wel wat sipjes want had het zoooo gehoopt dat het positief was.
    Miep veel succes, hopelijk gaat het bij ons bij ronde 2 lukken!!!

Lfs Niek

#2866727 Quote

erg he dat testen   het wachten vond ik al erg, maar dat testen is helemaal spannend. En nog net zo onzeker. Ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt. succes met wachten op de rode duivels en ik wacht met je mee want ik weet het nu ook niet meer

#2866729 Quote

Dank je Annabel,

Ik hoop het ook dat ik te vroeg ben geweest met testen, zoniet laat dan die pokke duiveltjes maar komen.
    Ik vond het testen inderdaad erg spannend maar voelde me ineens zo leeg en stom toen ik dat ene streepje daar zo helemaal alleen op het schermpje van mijn test zag staan.
    Ik voel me vandaag dus ook een beetje sip, maar soms ook ineens heel sterk om door te gaan naar rode 2.
    Hopelijk gaat het allemaal neit te lang duren want die spanning en teleurstellingen is helemaal niks voor mij.
    Lfs Niek

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct