Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23182 Ff Voorstellen

• Auteur

Hai allemaal,

Mijn vriend en ik hebben eigenlijk net besloten dat we graag snel kinderen willen. Ik heb al wel wat berichtjes gelezen hier en wat informatie opgedaan, maar me net pas aangemeld.
    Voor ons is het allemaal best spannend en nieuw natuurlijk, maar we hebben er erg veel zin in….

Groetjes,
    J_J

#2866723 Quote

welkom en natuurlijk veel succes
    liefs ikjes

#2866730 Quote

Hoi JJ,

Welkom hier!!
    Gezellig.
    Mag ik vragen hoe oud je bent?
    Als je vragen hebt kan je ze altijd stellen hier.
    Wij helpen je graag

Lfs Niek

#2866737 Quote

hoi jj,
    Leuk dat je er bent! Spannend en leuk he als je besloten hebt om met de pil te stoppen!
    Ik las net bij een ander bericht dat je ook rookt net zoals ik.
    Het advies dat ik je kan geven is hou in je achterhoofd dat als je rookt je 30% minder vruchtbaar bent (over het algemeen).Toen ik met de pil ben gestopt eind juni ben ik ook gestopt met roken.Na een tijdje dacht ik een sigaretje kan wel.Nou dus niet want ik rook inmiddels weer een pakje per dag!
    Ik baal daar dus vreselijk van en ben nu al 3 keer teleurgesteld ongesteld geworden.Nu is voor mij de maat vol en rook ik vanavond mijn laatste sigaret.Heb het er natuurlijk best moeilijk mee.Ik rook nl.al 15 jaar!
    Maar ik wil net als iedereen zo snel mogelijk zwanger worden en ja daar moet je soms heel wat voor laten!
    Als je ook wilt stoppen kun je het beste een dag met jezelf afspreken en daar dan naar toe werken!
    Succes en laat ons weten wat je doet!!

Liefs annie1

#2866738 Quote

hoi hoi j-j.

ik ben ook nog niet zo lang op dit leuke forum. mijn vriend en ik heben besloten om er ook voor te gaan. ik heb afgelopen donderdag de laatste pil gehad. dus nu eerst wachten op mijn ongi. voordat het echte werk kan gaan beginnen hihi. ook ben ik gelijk met het slikken van foliumzuur begonnen.   jullie ook veel klus plezier gewenst!!

xx dag droomertje

#2866746 Quote

welkom!!!!!!!!!!! kus en veel plezier

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866758 Quote

hai allemaal,

Wat leuk om zo snel reacties te hebben. Dat maakt echt dat ik   me welkom voel.
    Ik vind het ontzettend leuk om het zo toch een beetje te kunnen delen met elkaar wat je meemaakt enzo.

Niek1981: Ik ben 26 en jij? Dit wordt ons eerste kindje, dus alles is echt zo super nieuw.

Annie1: Ik rook ook al 15 jaar helaas. Vanavond een heel gesprek met mijn vriend over het roken gehad. Over een week of 2 (als deze strip op is) stop ik met de pil en dan wil ik ook gestopt zijn met roken. Mijn vriend rookt niet, dus dat scheelt ook wel denk ik. We hebben afgesproken dat ik geen nieuwe sigaretten meer koop, maar ik moet zeggen dat ik het best eng vind. Het idee zonder sigaretten verder te moeten stom he?! Maar ik weet waar ik het voor doe, dus dat hou ik maar in mijn achterhoofd.

Succes allemaal…..
    Ik hoop op snel goed nieuws van iedereen!!

Liefs,
    J_J

#2866765 Quote

Hai J_J

Ik ben 25 en mijn vriend 35
    Ik heb net ronde 1 gehad voor eerste kindje.
    Maandag als het goed is mijn NOD.
    Vanmorgen test gedaan, helaas negatief
    Nu op naar ronde 2
    Succes met stoppen met roken!!!!
    Het gaat je vast lukken.
    Bedenk je dat de kans op zwangerschap groter is als je niet rookt
    Succes en we steunen elkaar, er zijn er gelukkig meerdere in hetzelfde schuitje.

Toi Toi Toi

Lfs Niek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct