Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23183 Voor Annabel78

• Auteur

Hoi Annabel,

Hoe gaat het nu?
    Ik heb je verhaal gelezen over de testen die je gedaan hebt.
    Ik vind het heel raar dat er op de Etos 2 streepjes te zien was (ook al was het een licht streepje) Op mijn Etos test vanmorgen was duidelijk 1 streepje te zien.
    ik zou daarom ook denken dat je zwanger bent, ook door de kwaaltjes die je hebt.
    Raar dat uit de andere test was gebleken dat je niet zwanger bent.
    Ik snap dat je even lekker hebt zitten janken   je word er zo onzeker van.
    WEL/NIET/WEL/NIET???? Het ene moment voel je je zwanger omdat de test het zegt, en het andere moment moet je je ineens niet meer zwanger voelen omdat het niet zo is.
    Als ik jou was zou ik nog een keer testen (als je nog een test hebt)
    En ga naar de HA, vertel hem je verhaal, dat je eerst positief gestest had en later ineens negatief, en ook dat je wel kwaaltjes hebt.
    Hij gaat je dan (weet ik bijna zeker) nog een keer testen (urine) of hij vewijst je door voor een bloedtest.
    Loop hier maar niet langer mee rond goed….gewoon gaan. Dat zal je een stuk zekerder maken en zo weet je waar je aan toe bent

Ik wens je heel veel succes.
    In welke ronde zat je ook al weer?

Lfs Niek

#2866735 Quote

bedankt voor je berichtje, hardstikke lief! nog steeds geen teken van rode duivels dus heb besloten nog een week te wachten en mocht ik dan nog niet ongi zijn weer een test te doen. Moet deze week erg veel werken dus wacht wel even met naar de dokter gaan. We zijn ook pas in ronde 1, dus dat valt mee. Ben al wel een tijdje gestopt met de pil en m'n hele leven eigenlijk nog geen ongiklachten gehad, dus afwachten maar. Hou jullie op de hoogte!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct