Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23185 Ongeduldig

• Auteur

Hallo allemaal,

Ben ondertussen erg ongeduldig!
    Mijn NOD is vrijdag 20/10. Ik hoop zo dat het raak is. Het is nu de derde ronde. Ik heb nu sinds afgelopen donderdag vrijdag af en toe kramp in mijn onderbuik, vergelijkbaar met een gevoel van ongi, wel iets lichter.
    Verder heb ik nergens last van. Het lijkt mij dat je het ook niet altijd merkt? Maar zou dit dan toch een teken van zwangerschap kunnen zijn?
    Zou het kunnen zijn dat het nu raak is? Heeft het zin om alvast te testen?

Een verwarde ongeduldige Sam

#2866763 Quote

Hai Sam,

Het zou een teken van zwangerschap kunnen zijn, maar dit weet je helaas nooit helemaal zeker.
    Je kan ook beter wachten met testen, meestal is het te vroeg om aan te kunnen tonen of je zwanger bent en is het vaak negatief. Het stofje in je urine die je aanmaakt (HCG) is dan nog niet genoeg om aangetoont te kunnen worden.
    Bespaar je dus eventuele terleurstellingen en probeer gewoon te wachten tot je NOD dag.
    Er zijn zelfs vrouwen die pas een positieve test hebben een week na hun NOD dag.
    Ik zelf heb ook niet kunnen wachten hoor, ik heb vanmorgen mijn test gedaan, terwijl maandag pas mijn NOD is (als het goed is) Het is mijn eerste ronde.
    Helaas was de test negatief, en nu zit ik steeds te denken "misschien heb ik wel te vroeg getest en bestaat de kans dat ik misschien wel zwanger ben" dus erg veel met het testen ben ik niet echt opgeschoten. We zullen zien.
    Ik wens je heeeeeel veel succes.

Lfs Niek

#2866852 Quote

Hoi Niek,

Bedankt voor je reactie. Ik weet dat je eigenlijk pas na je NOD kan testen maar ik weet niet of ik dat volhoud. Ik vind die laatste week zo lang duren.
    Hoe is het vandaag bij jou gegaan? Is misschien nog moeilijk te zeggen als dit pas ronde 1 is, of was je al eerder gestopt met de pil?
    Jij ook veel succes!!

Liefs Sam

#2866965 Quote

Hallo,

Ik vind die laatste week ook superlang duren. De eerste keer was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was. Maar hett was waarschijnlijk het ontpillen.

Ik ben nu bezig met ronde twee en moet 24 okt ong. worden.

Ik had niet gedacht dat ik er al zo mee bezig zou zijn, maar ik wil zo graag!!!!

#2866967 Quote

Ik sluit me helemaal bij jullie aan. Ik ben ook best ongeduldig, en hoe dichterbij mijn nod komt, hoe erger het wordt. Ik ben nu in de laatste week aangeland, maandag is mijn nod. Ik heb deze keer mijn eisprong gevoeld (en er gebruik van gemaakt, hihi) dus weet nu echt precies 14 dagen daarna mijn nod! Dat is wel handig.

O, ik hoop echt zo dat ik zwanger ben. Dit is onze vijfde ronde voor eerste kindje. Ik voel wel vanalles, maar ben aan de andere kant ook wel erg bang dat ik het me allemaal inbeeld. Zo had ik vanmiddag ineens last van mijn borsten, maarja, ik zit er ook al dagenlang op te letten…

#2866968 Quote

Het blijft een opgave hè dat wachten…
    Ik duim dat we   beide voor het weekend nog een positieve test hebben!!

Maar ik wordt steeds zenuwachtiger!! Vind het zo stom van mezelf dat ik er nu al zo extreem mee bezig ben. Ronde 1 notabene wat zit ik nou te miepen…

Maar ja, als je iets graag wilt…

Groetjes Bieb.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866972 Quote

Elke keer een hele maand moeten wachten duurt ook lang ook.

Geestelijk was ik al langer bezig met baby's en als je er dan eindelijk echt voor gaat zou je het 't liefste gelijk willen.

#2866974 Quote

Ja idd als je er aan toe bent dan wil je ze het liefst ook NU gelijk hebben !!

Haha helaas werkt het niet zo.
    Maar misschien is dat maar goed ook!
    Het blijft toch een kado vind je niet?!?

Groetjes Bieb.

#2866975 Quote

Dat is zo ja.

Ik heb bekenden in mijn omgeving die er drie jaar over gedaan hebben. En dan zou ik het gelijk willen en nu al ongeduldig worden

Ik hoop gewoon dat bij ons alles goed zal gaan en er niet heel lang op zal moeten wachten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct