Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23186 Voor Annie1

• Auteur

Hai Annie,

Ik las net in een andere topic dat jij 26 bent en je man 21. Wat grappig, want ik ben 26 en mijn vriend is 21. Ook las ik al dat jij ook al 15 jaar rookt. En ik ook. Wat leuk om te lezen dat we zoveel overeenkomsten hebben. Zijn jullie al lang getrouwd??
    Je hoort helemaal niet zo vaak dat de jongen jonger is dan het meisjes, dus dit vond ik wel erg grappig.

Wat doe je voor werk als ik vragen mag? Zijn jullie al lang bezig met kinderen?

Liefs,
    J_J

#2866764 Quote

hoi j_j
    Wat ontzettend grappig zeg!!!!!!
    Wij zijneen paar maanden terug getrouwd!En we zijn nu 4 maanden bezig met zwanger worden.
    Ik werk in de gehandicapten zorg!Jij ook toevallig?????
    Ook goed zeg dat je nu stopt met roken!!
    Zijn jullie allang bij elkaar?Getrouwd???
    Ik ga nu mijn laatste sigaret roken en dan naar bed,moet morgen om 7.00uur beginnen!

Liefs Annie

#2866772 Quote

Hai,

Heel toevallig werk ik ook in de gehandicaptenzorg. Werk jij toevallig ook op 's Heeren Loo Midden-Nederland??
    Dit is echt grappig!!
    Wij zijn nog niet zo heel lang bij elkaar (een half jaar nu). Maar we weten allebei heel zeker dat we voor altijd bij elkaar willen zijn.

Werkse morgen.

Liefs,
    J_J

#2866774 Quote

dit is echt grappig ja!!!
    maar ik werk niet waar jij net zei!!!(dat is dan ook het enigste verschil haha)

Slaap lekker he!!!

xxx annie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct