Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23187 Mijn Laatste Sigaret

• Auteur

hoi allemaal,
    ik ben nu langzaam mijn laatste sigaret aan het roken.
    vind het zooooooooo moeilijk!
    zo dat moest ik even kwijt!!!

Annie1

#2866767 Quote

Heel veel sterkte!!!!!!! Je kan het!!

Liefs,
    J_J

#2866768 Quote

dank je!
    Ben jij ook je laatste sigaret aan het roken??

xxx annie

#2866770 Quote

Nee, ik heb mijn vriend belooft om echt te proberen dat woensdagochtend mijn laatste sigaretje is. We zijn nu nog op vakantie en dan zijn we weer terug in nederland. Als ik stop met de pil wil ik zo ie zo gestopt zijn. Heel veel sterkte!! Ik denk aan je. Hou vol!!

Slaap lekker straks.

Liefs,
    J_J

#2866771 Quote

J_J
    Dank je jij ook veel sterkte!!!!

Slaap lekker en morgen onze eerste rookvrije dag!!!

xxx Annie

#2866773 Quote

J_J
    Ik lees net pas dat je woensdag stopt!!
    Heel veel succes dan he!
    Nog een fijne vakantie verder!!!

xxx annie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866775 Quote

Hoi…

Ik denk dat ik me maar eens bij jullie ga aansluiten… Ik zal ff mijn verhaaltje vertellen:

23 jaar, nu 2 jaar en 1 maand aan het proberen (zwanger te raken), wil nog niet aan 'hulp' denken, rook sinds mijn 13e bijna pakje per dag, denk dat het deze maand wel eens raak kan zijn (misselijk, 2x overgegeven, pijn in onderrug en beetje krampjes) maar heb dit wel vaker gedacht… Wil nu dan ook maar de stap zetten om afscheid te nemen van die rotstokjes…

IK STOP!! (ohoh)
    Vanaf morgen rook ik niet meer…

JOEHOE!!! Geweldig, maar wel eng….

Succes, voor ons allemaal!!!

Stephanie

#2866776 Quote

Heej,

Ja ik rook nog wel, maar ben een boek aan t lezen, voor de actieve rokers onder ons weten denk ik wel welk boek ik aan het lezen ben.

Ik kan me heel goed voorstellen dat als ik het boek uit heb, dat ik stop, heb al eerder een poging gedaan, maar helaas. Misschien dat het nu wel werkt.

En we willen gewoon graag zwanger worden.

Alleen al het idee dat ik geen pil meer slik geeft me ook wel een lekker gevoel, ik voel me niet meer zo`n hormoonbom.

Maar ik ben op de helft van het boek, dus het schiet al op….hoe gaan jullie stoppen met roken? gewoon ineens, zonder hulp?

xxx
    WY

#2866781 Quote

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe met stoppen met roken. Het is   makkelijk gezegd maar uiteindelijk doe je het voor een zeer goed doel. Volhouden meiden !!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct