Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23188 Gestopt Met De Pil

• Auteur

Hallo dames,

Mijn vriend en ik zijn gestopt met de pil, 3 weekjes ongeveer. Dus het begint steeds spannender te worden. Nog twee weken voordat ik eigenlijk ongesteld moet worden. Kan ik nu dan al testen of kan dat echt pas op de eerste dag van mijn verwachtte menstruatie?

Ik heb me net toegevoegd aan dit forum. In mijn omgeving weet bijna niemand (afgezien van 3 collega`s van mij dat we gestopt zijn met de pil) dat we zwanger willen worden, dus ik moet ergens gewoon terecht met mijn verhalen.

Ik wil mijn voornaam (nog) niet noemen, je weet nooit wie hier allemaal kijkt he?
    Ik ben 22, en mijn vriend is 30. We zijn nu ruim 2 jaar samen en we wilden eigenlijk al een jaar geleden stoppen met de pil, maar we wilden eerst een ander huis, en dat hebben we nu, dus kom maar op!

Allemaal echt spannend, als het een beetje mee zit, dan willen we onze ouders een symbolisch cadeau geven met de kerst, dan bekend maken op een ludieke manier dat ze opa en oma worden….

Gr WY

#2866782 Quote

Van harte Welkom WY op dit forum. Gezellig kletsen en inderdaad ideaal om je verhaal kwijt te kunnen zonder dat je eigen omgeving ervan weet, dan heb je tenminste nog een verassing te brengen als het echt zover is.
    Succes met zwanger worden en ik hoop ook voor jou dat je het mooiste kerstkado mag krijgen dat we ons allen hier wensen….een zwangerschap!

Ben trouwens 26, bijna 27, en zit in ronde 7.

groetjes Ilona

#2866786 Quote

Hai WY,

Welkom hier op het forum. Ik ben er zelf ook pas sinds gisteren, maar het bevalt me erg goed.
    Ik hoop ook dat iedereen hier zo'n mooi kerstcadeau krijgt.

Liefs,
    J_J

#2866788 Quote

HOI WY

welkom ook namens mij ( ik ben er ook nog maar kort hoor)
    Ik vind het ook fijn om hier me verhaal kwijt te kunnen, ik ben trouwens 23 jaar en het liefst zou ik nu al zwanger zijn ( wie van ons wil dat nou niet he :-p)
    we zijn er nog niet heel actief mee bezig geweest ( slik al wel heel lang de pil al niet meer, maar dat is meer omdat ik dat ding toch altijd vergeet haha) ik zit nu inmiddels te wachten op de r.d en als die er zijn willen we eerst temperatuurlijst bij gaan houden om te zien of ik wel een eisprong heb en om een beetje een zicht te krijgen in me cyclus want die is superrr onregelmatig. als we dat allemaal onderzocht hebben   gaan we ook verplicht klussen etc haha( super nie-romatinsche maar ja je moet er wat voor over hebben he haha) maar mocht ik nu ineens wel zwanger zijn ( is namelijk nog niet duidelijk) is het van harte welkom.

Ik wens jou ook heel veel succes toe

liefs Missie

#2866793 Quote

Hai WY,

Welkom hier,
    Ik ben Niek 25 jaar en mijn vriend is 35.
    Ik heb net ronde 1 achter de rug   voor ons eerste kindje.
    Vandaag moet ik als het goed is ongesteld worden (als het regelmatig is) maar merk er nog helemaal niks van.
    Je kan beter wachten met testen. Als je zwanger bent maak je het stofje HCG aan dat in je urine zit. Vaak is het nog te vroeg om te testen, dat stofje kan dan nog niet aangetoont worden. De test kan dan negatief uitslaan terwijl je misschien wel zwanger bent.
    Ik kon ook niet wachten en heb 1 dag eerder getest (gister dus) helaas negatief.
    Nu wachten op de rode duiveltjes.
    Succes.

Lfs Niek

#2866810 Quote

hallo,

Leuk dat jullie allemaal reageren!
    Ik had nog niet zoveel reacties verwacht gezien mijn late tijdstip van reageren, maar ook nu al veel reacties!
    Ik werk onregelmatig, dus zal ook regelmatig overdag berichten posten, wat doen jullie voor werk dat jullie ook overdag kunnen posten?

xxx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866822 Quote

hallo

ik zat is rond te kijken en zag je onderwerp.
    heb me dus maar gelijk aangemeld.
    mijn man begon erover dat hij toch aan een 2de kindje toe was we hebben 1 dochter van 3 jaar.
    ik zelf wilde altijd al 2 kinderen maar hij zei eerst maar wachten en deze opvoeden.
    na dat hij dat gezegt heeft heb ik maar gelijk besloten om deze week niet meer met de pil te gaan beginnen.(heb dus nu de rd)
    zo iets laat ik me geen 2de keer zeggen.
    en nu maar afwachten hoelang het gaat duren voordat het zover is
    bij de eerste was het na 3 maanden raak.
    maar nu heb ik eindelijk even mijn verhaal kwijt gekent omdat ik toch voor de anderen het een verassing wil houden
    zo dit was even over me zelf.

het zou leuk zijn voor je als er met kerst iets in je zit.
    ik zelf had dat ook mijn man is op eerste kertdag jarig en zijn ouders hebben we met 2 mokken bekent gemaakt dat ze opa en oma worden een leuk kerstcadeautje
    ik hoop dat het voor jou ook zou gebeuren

veel succes ermee

ik kom zeker is vaker hier kijken en misschien gaat het bij mij ook wel snel

groetjes

#2866823 Quote

Hoi WY

Ik werk momenteel als oproepkracht ( met verstandelijk gehandicapten)dus vandaar veel vrij nog maar hopelijk kan ik binnekort aan een opleiding beginnen via mijn werk dan 1 dag in de week naar school en de rest werken heb vorige week een solicitatie brief gestuurd dus ben benieuwd wanneer ik een uitslag krijg

liefs Missie

#2866841 Quote
    quote: Missparel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2006 12:39:53'));

Hoi WY

Ik werk momenteel als oproepkracht ( met verstandelijk gehandicapten)dus vandaar veel vrij nog maar hopelijk kan ik binnekort aan een opleiding beginnen via mijn werk dan 1 dag in de week naar school en de rest werken heb vorige week een solicitatie brief gestuurd dus ben benieuwd wanneer ik een uitslag krijg

liefs Missie

Ik werk ook met gehandicapten! Heb 28 uur, en vanavond slaapdienst, vandaar dat ik nu lekker actief aan het forummen ben…

xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct