Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23190 Veeeeeeeeel

• Auteur

Ik heb mijn nod morgen de 18e. Nu heb ik sinds woensdag al veel bruine afscheiding geen bloed maar dat vieze bruine (sorry) wat is dit een voorbode voor het echte werk??
    Heb ook wel eens gehoord dat het oud bloed is en dat het niets wil zeggen wie weet raad of wie heeft dit ook. Ik snap dat ik even moet wachten maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Alvast bedankt

Beppie

#2866780 Quote

Hoi Beppie,
    Bij mij is het steeds een teken dat de duivels eraan komen. Maar een vriendin van me is net 6 weken zwanger en die had het ook net gehad. Dus het nog alle kanten op gaan en ik hoop voor je de goeie!

groetjes Ilona

#2866802 Quote

Hoi Beppie

Ik had dat bruine bloed ook 3 dagen en toen kwam het echte rode bloed, het was dus een voorteken van ongesteld worden. Weet natuurlijk niet hoe het bij jou is en voelt, je moet dus gewoon afwachten.

Groetjes Marjolein

#2866827 Quote

Hoi Beppie,

Zou (helaas) wel kunnen. Is nu alleenmaar afwachten…..
    Had zelf NOD 7/10 en had ook wat van diezelfde bruinerige afscheiding en iets bloed, dit was na  ± 12uur weer over en ik heb de RD nog steeds niet gezien, test was gisteren wel negatief. Dus kan zelf ook niet anders dan afwachten…. (akelig woord in deze situatie's, helemaal als je zoals ik vrij ongeduldig bent)
    Vraagje aan Iona: wanneer heeft jouw vriendin (die bovenstaande dus ook had gehad en zwanger bleek) een positieve test gehad??

groetjes
    Roos

#2866829 Quote

Hoi allemaal,

Bij mij is het nu ook bijna over terwijl het gister wel veel was maar dus wel oud bloed.

Ben erg nieuwgierig naar je vriendin ilona. Wanneer was dit deze zwangerschap???

Hebben meer zwangeren dit??

Mijn nod is woensdag dus we zullen zien.

#2866830 Quote

Hoi Beppie,

Ik heb dit ook altijd bij het begin van mijn NOD, hou dit altijd aan als 1e dag ongi, duurt soms wel 4 dagen voordat het echte bloed komt.
    Succes,
    Stanneke

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866865 Quote

Hai Beppie,

Het is een beetje jammer, maar het kan inderdaad alle kanten op.
    Toen ik zwanger was, had ik ook bruine afscheiding, zelfs na een paar weken nog, en mijn kindje is nu alweer 1!! Mijn zus heeft hetzelfde gehad, bij beide kindjes.
    Maar ja, aan de andere kant kan het dus ook gewoon een voorbode voor ongesteldheid zijn. Het blijft even afwachten dus.
    Succes!!

groetjes peppie

#2866894 Quote

Bedankt voor je antwoorden. Heb getest vanmorgen en negatief natuurlijk. Gewoon nog een paar dagen wachten (alsof dat makkelijk is) of de duivels komen toch.

Ik had zondag toch een maandverbandje vol met donkere bruine troep(sorry) ben bang dat het mis gaat dit keer weer maar gisteren en tot nu toe is alles weer weg dus afwachten maaar he!

Beppie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct