Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23191 Pil En Toch Zwanger

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben moeder van een dochtertje van bijna 1,5 jaar en wilde volgend jaar gaan stoppen met de pil omdat we dan graag voor een 2e willen gaan. Afgelopen vrijdag had ik ongesteld moeten worden. Het is nu maandagmorgen en ik ben het nog steeds niet ! Ik heb het gevoel alsof ik zwanger ben, maar dat kan toch helemaal niet ! Ik heb de pil gewoon steeds op tijd geslikt ! Het enige waar ik aan kan denken is dat er iets mis is gegaan tijdens de vakantie begin september, omdat ik toen 2 dagen erg aan de diaree en ik de pil toen heb doorgeslikt ( omdat ik niet ongesteld wilde worden tijdens de vakantie ). Maar na de vakantie ben ik gewoon ongesteld geworden ! Ik snap er echt niets van ! Straks maar een test kopen, want ik wil het toch zeker weten……Heeft iemand van jullie dit weleens meegemaakt of hiervan gehoord ?

Groetjes, Daenin

#2866787 Quote

Hoi meid

een vriendin van me is ook gewoon door de pil heen zwanger geworden hoor dus het kan maar zo wie weet en misschien komt het wel door de diaree dat je pil minder actief was of zo ?( heb ik ook wel eens gehoord) nou dus toch maar een test halen hihi

s6 er mee

groetjes Missie

#2866791 Quote

hoi hoi

ik heb nu een pract meisje van 2 jaar en ja ik ben door de pil zwanger geraakt ik heb wel een aantal keer gewisseld met de pil omdat ik doorbloedingen kreeg. dus ik denk dat dit de oorzaak is. het kan dus wel! spannend succes.

liefs linda

#2866849 Quote

Dank jullie wel voor de snelle reacties !!
    Ik heb net getest, maar die was negatief. Ik begrijp er echt niets van ; hoe kan ik dan nog steeds niet ongesteld zijn ? Ik ben altijd  regelmatig als ik de pil slik….dan moet er dus iets anders aan de hand zijn. Misschien maar even de dokter bellen dan.
    Bedankt voor jullie medeleven.
    Groetjes, Daenin

#2866850 Quote

hallo  

bij mij was het ook een keer zo was gestopt met de pil en een week later nog niet ongi
    meestal als ik stopte was het 4 dagen later raak maar de laatste tijd zit er meestal een dag of 7 voordat ik het ben
    nu ben ik dan wel gestopt omdat we een 2de willen
    we wachten af wanneer dat zal gebeuren

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct