Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23192 Goedemorgen Allemaal

• Auteur

Goedemorgen meiden!

Goed geslapen allemaal?

Ik heb redelijk kunnen slapen   gelukkig!
    Vandaag moest ik naar de prikpost om te zien waarom ik me nu zo misselijk/duizelig enzo voel woensdag krijg ik de uitslag ( denk dat het een algemeen onderzoekje is)
    het prikken was niet echt super moet ik zeggen uit me linker arm haalde ze te weinig bloed dus ook rechts maar geprikt, alleen nu voelen me armen loodzwaar en t doet zeer

verder ben ik nog steeds niet ongesteld ( 9 augustus laatste keer geweest)
    vorige week een test gedaan negatief en afgelopen zaterdag nog maar eens getest ook negatief, ik weet het ondertussen nie meer en heb zoiets vannou RD kom maar op al die onzekerheid

wel heb ik sinds gisteravond pijnlijke tepels maaar ook als ik ongesteld moet worden doet het zeer maar danniet alleen me tepels maar me hele borst ik snap niks meer van me eige lichaam ondertussen hihi.

maar ja we zien het wel he
    geduld hebben :S

ik wens jullie allemaal een heeeele fijne dag enheeeeeeeeeel veel s6 !

Liefs Missie

#2866789 Quote

trouwens ik drink super veel merk ik ( neee geen alcohol   zit aan de taxipakken te lurkenhaha)
    maar ik blijf dorstig

en heb last van me darmen wil je niet weten al een aantal dagen ( winderigheid en zo)   kan dat iets inhouden ??

*me gaat weer taxi pakken

#2866790 Quote

heeey goedemorgen

erg lijkt me dat die onzekerheid. ik heb ook wat vage klachten maar dit zal vast tussen me oren zitten ik heb ook last van me darmen opgeblazen gevoel zeg maar. Vanmorgen nam ik koffie en werd me toch misselijk heel vaaaaaaaaaag! maar ja ik zal ze vast zien vliegen. We wachten af ik hoop dat jij snel zekerheid heb en tja of die darmen erbij horen geeeeen idee.

liefs linda

#2866796 Quote

hey linda

ja ik denk af en toe ook van het zal wel tussen me oren zitten maar toch twijvel ik dan ook wel weer. ik heb ook een opgeblazen gevoel en me buik is echt dikker dan normaal( maar dat is ook als ik ongie moet worden) irritand he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, dan denk jeje lichaam te kennen nou niet dus!
    misselijk van de koffie?? spannnnennnddd   wanneer is je NOD?

liefs missie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct