Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23194 Is Het Nu Nega Uf Positiefhelp Me Uit De Brand

• Auteur

daar ben ik weer

ik dacht dat ik wel tot morgen kon wachten maarr dat kon ik dus niet

ben nu 9 dagen over tijd en toch maar weer een test gedaan

maar nu weet ik het weer niet er moet in iedere vakje van de test een rechte rose streep in zitten
    maar in 1vakje zit dat ook maar   de andere zit er een licht streepje horizontaal

dus nu snap ik het niet meer ze moeten toch allebij recht zijn of ben ik weer zon apart geval

wie kan mij helpen

groetjes

#2866815 Quote

Heej,

Lees de bijsluiter er eens op na wat de test voor streepjes moet geven, misschien kun je beter zo`n test van clearblue halen, die geeft in woorden aan : zwanger of niet zwanger…

ik snap je onzekerheid, maar relax…lees de bijsluiter of ga een duidelijke test halen…
    En anders ga je toch gewoon even naar de huisarts? Die kan je urine testen en dan weet je het ook…

sterkte !

xxx

#2866834 Quote
    quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2006 12:17:53'));

Heej,

Lees de bijsluiter er eens op na wat de test voor streepjes moet geven, misschien kun je beter zo`n test van clearblue halen, die geeft in woorden aan : zwanger of niet zwanger…

ik snap je onzekerheid, maar relax…lees de bijsluiter of ga een duidelijke test halen…
    En anders ga je toch gewoon even naar de huisarts? Die kan je urine testen en dan weet je het ook…

sterkte !

xxx

hoi hoi ik ben ff naar de da geweest maar die test kost 20 euro vind ik een hoop geld en er zitten er wel 3in maar ik heb er maar 1 nodig

maar morgen breng ik mijn urine naar de huis arts dan wacht ik daar maar op

moet ik maar ff geduld hebben al duurt het wachten lang als je al een half jaar bezig bent

bedankt voor je reaktie

groetjes

#2866836 Quote

Hoi,ik weet heel goed hoe je je voelt op dit moment, en je bent niet de enigste die dit heeft gehad, ik heb het ook gehad….en het is inderdaad niet leuk, maar goed ik heb nog een test gedaan en toen had ik het zelfde probleem dus heb ik de huisarts gebeld en die kon me ook niets vertellen hij gaf als advies koop een test van een ander merk. dat heb ik toen gedaan en die was wel duidelijk en nog positief ook dus geef nog niet op. ik heb die van het kruitvat gekocht.

het is al 2 jaar geleden maar we zijn bezig voor de 2e en snap hoe je je voelt

succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct