quote: Littlekitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2006 12:29:49'));
Ja is goed, lijkt me heel leuk!
Ik ben 21 en mijn vriend is bijna 22. Wij zijn allebei Nederlanders maar wonen op het moment in Antwerpen. Ik ben eind augustus met mijn pil gestopt en heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen.
Dit is de eerste keer dat we echt serieus proberen om zwanger te raken en het is allemaal enorm spannend, vind je ook niet! Elke dag die voorbij gaat is het weer een beetje spannender!
En jij?
Liefs Kim
Heej Kim,
Ik ben 22 en mijn vriend is 31, wij zijn ook nederlanders..haha Woon in brabant.
Ik ben 25 september gestopt met de pil, en ik had een regelmatige cyclus voordat ik begon met de pil (7 jaar geleden).
Wij wilde eigenlijk al eerder, maar vonden een ander huis op dat moment belangrijker. Die periode is nu voorbij. Mijn vriend zei al eerder:stop dan met de pil enzo..maar toen had ik nog zoiets van, tijd genoeg ik ben jong.
Maar in mijn omgeving worden steeds meer kindjes geboren, en vind het zo leuk allemaal, heb zoiets van: oke we wachten niet meer, we zijn er allebei klaar voor, waarom niet?
Elke dag is spannend, ik leef naar de 27e oktober toe, al denk ik niet dat het de eerste keer raak zou zijn, zou op zich ook niet erg zijn, we zijn net verhuisd en hebben nog wel wat echte klussen liggen, maar we zijn in ieder geval gestopt met de pil. Het duurt tenslotte 9 maanden voordat de kleine er echt is.
Verwachten ze het bij jou in je omgeving dat jullie aan kinderen willen beginnen?
xxx