23195 Nod 27 Oktober - pagina 2
-
AuteurBerichten
-
zullen we samen naar de dag toeleven?
hoe oud ben jij? En wat wil je nog meer vertellen?
xxx
Heej WY2006!
Hoe gaat het met jou allemaal? Lukt het nog met de spanning,
Hier wordt het met de dag erger, hahaha
Nooit gedacht dat je er jezelf zo mee bezig zou kunnen houden… De NOD lijkt nog een eeuwigheid verwijderd van vandaag en ik kan haast niet wachten…..
Voel me niets anders dan normaal eigenlijk, maar ik naai me deste meer op en let op ieder klein dingetje in de hoop dat het kan duiden op een zwangerschap…. Heb zelfs al een zwangerschapstest in huis gehaald voor het geval dat ik overtijd ben….. Beetje ziekelijk eigenlijk, maar goed, voorlopig nog even 9 lange dagen wachten……Liefs Kim
Heej Kim,
Nou mn ventje komt zaterdag waarschijnlijk thuis, plannen waren weer gewijzigd, dus dat zou helemaal mooi uitkomen.
Vanavond een damesavond gehad, alle meiden bij elkaar, en het ging natuurlijk over zwanger zijn van een kennis van ons, dat die nog steeds rookte (ze moet nog 4 weken), dat we dat niet snapte, en ik lul gewoon mee. Ik wil vrijdag stoppen, dus ga zo naar bed met mijn boekje…ik wil het en het moet ook maar eens gebeuren dat stoppen met roken.
Mij kunnen ze lekker niks verwijten, mocht ik vrijdag positief testen (als ik die dag wel ga testen, twijfel nog) dan ben ik meteen gestopt, niemand die er iets achter zoekt, want ze weten dat mijn tweede poging stoppen met roken er aan komt.
En dan die auto die we gekocht hebben he…een van mijn vriendinnen zag hem vandaag pas voor het eerst, reactie: jezus wat een grote auto! Maar ik rook er nog rustig op los en vandaag gekletst over een eventuele verbouwing, en dat ik er niet aan moet denken om nou aan kinderen te beginnen….des te leuker de reactie is als ik zwanger ben.Mn beste vriendin is helemaal in de wolken omdat een nicht van haar zwanger is, ben benieuwd hoe ze het ervaart als ik vertel dat ik zwanger ben, ik woon om de hoek, en haar nicht 200 km verderop…. als mn vent niet mee kan met echo, wil ik dat zij mee gaat. Dan gilt ze het helemaal uit!
Een vriendin van mij werkt in de kinderopvang, en bij hun kinderopvang willen ze vanaf volgend jaar de kosten gaan verminderen (subsidie gekregen), 0,33ct per uur… nou dat is te doen als ik de hele dag moet werken! Ik zie weer lichtpuntjes….haha
mn ventje belde en vroeg waarom ik nou zo moe was de laatste dagen, vooral ook door het werk (slapeloze nachten van de kou) maar misschien ook wel….ach ik weet het ook niet. Het lijkt me zo balen volgende week als het op komt zetten die Rode Duivels, weer een week Rode Shit.
En weet je nog wat het ergste is, ik hoef volgende week maar 3 dagen te werken. Veel te veel vrij om te peinzen…
Ach ja…en wordt die vent van je al misselijk? Haha.
xxxHeej WY2006!
Hier alles nog steeds ok! Vandaag ook veel buikpijn gehad en misselijk, maar ik houd mezelf maar voor dat dat hetgene is dat ik graag zou willen (jees, dat klinkt wel een beetje raar….)
Ik heb mijn test maar voorlopig weggestoken, dat ik er niet de hele tijd naar hoef te kijken want dan gaat het vandaag of morgen toch fout en ga ik toch testen terwijl ik ook wel weet dat dat helemaal niets uithaalt…..Mijn ventje blijft er allemaal rustig onder, hij is wel super nieuwsgierig, maar hij is nog niet misselijk hahahaha!
Ik ga dit weekend mezelf maar eens lekker verwennen bij de kapper en mijn gedachten een beetje verzetten! Volgende week nog lekker werken en dan maar hopen dat de week snel om is en de Rode Duivels wegblijven!
Ik hoop voor je dat je ventje lekker op tijd thuis is en je ook kan steunen met het wachten, want mijn god wat duurt dat lang!!!
Ik spreek je snel wel weer,
Liefs Kim
Heej kim,
gelukkig ben ik dan niet de enige met afscheiding.
Ik was vanmorgen ook een beetje misselijk, maar inderdaad wat je zegt, misschien willen we dat ook wel heel graag
nog 8 dagen. Mijn mannetje smste vanmiddag dat hij zaterdagavond na 18.00u thuis komt, en als het tegen zit zondag pas…….(vrachtwagenchauffeur)
Ach ik denk maar zo, als hij zondag thuis komt, dan duurt het nog maar 5 dagen voor mijn NOD. Toen straks ging ik douchen, en zag die test liggen…ik denk: zal ik? nee ik maak me zelf gek, niet gedaan dus.
Kan ook niet echt zeggen dat ik echt voortekenen heb, behalve die afscheiding, vanmorgen gruwelijk buikpijn, maar kort daarna moest ik ook naar het toilet (en die buikpijn he, dan ga je denken…..). Gisteravond wel zere rechterborst, maar vandaag niet meer…
ja, als je alles zo typt, kun je jezelf gek maken…..
Hoest met jou?
Heej WY2006,
Alles goed met jou? Hier alles oke! Ik ben alleen op van de zenuwen en dat al in ronde 1!!! Dat gaat nog wat beloven als het straks een paar maanden duurt voor ik zwanger ben…..
Die twijfels heb ik niet zo…. ik en mijn vriend leven er hoe langer, hoe meer naartoe en willen dat ik zo snel mogelijk zwanger raak. We hebben er nu voor gekozen en dan moet het maar gelijk gebeuren ook…. Alleen hebben we dat niet voor het zeggen…Die afscheiding heb ik inderdaad ook! Niet zoveel als jij zegt, maar ik zie het inderdaad wel in mijn slipjes. Maar ik geloof dat dat normaal is in de laatste weken voor de menstruatie omdat het slijmvlies dan weer veranderd ofzo…. Tenminste dat denk ik, weet het niet zeker….
Pfffff nog 8 lange dagen wachten…. voel jij je al anders? ik dacht dat ik vanochtend zowaar een beetje misselijk was, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik misselijk WIL zijn, ik maak mezelf echt helemaal zot!
Het roken is nog een ander verhaal… ik wil aan de ene kant heel graag stoppen met roken, maar ik zat vandaag even zonder sigaretten toen ik wakker werd en ik sloeg bijna in paniek, dus ik denk niet dat dat nu de beste optie is….. Met alcohol ben ik wel aan het oppassen, niet dat ik zo verschrikkelijk veel drink, maar als ik inderdaad zwanger zou zijn dan is dat wel direct schadelijk voor het babietje….. Dat word een nuchter weekend he!!!
Nou jij ook nog veel sterkte met het wachten en ik hoor snel wel weer iets van je!
Liefs Kim
Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
quote: Littlekitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2006 15:54:52'));
Heej WY!
Je verhaal komt zo bekent voor! Net of ik naar mezelf aan het luisteren ben!! Echt leuk.
ik smelt ook helemaal weg als ik mijn vriend met de tweeling van mijn tante zie! Die worden nu 4 jaar oud en hij is er echt helemaal gek mee!Ik rook ook nog steeds en afgelopen zaterdag heb ik ook een paar pintjes achterover geslagen, maar ik heb gelezen dat dat helemaal geen kwaad kan in de eerste week na de bevruchting omdat het vruchtje dan nog op weg is naar de baarmoeder zelf en nog geen invloed van buitenaf opneemt. Mocht het dus zo zijn dat we zwanger zijn (hopelijk!!!) dan hoeven we ons geen zorgen te maken over onze uitspatting van afgelopen weekend, hahahahah!
Onze omgeving heeft ook geen vermoeden dat we bezig zijn, we hebben het wel bewust veel over kinderen en kinderen krijgen maar dan bewust met de nadruk op later, zodat ze geen vermoedens krijgen dat we nu al serieus bezig zijn.
Over het stoppen met roken betreft, daar ben ik nog niet helemaal uit. De ene site zegt dat je absoluut moet stoppen met roken omdat het slecht is voor de baby, terwijl de andere site weer zegt dat abrupt stoppen met roken juist weer schadelijk kan zijn voor de baby ivm met stress enzo.
Ik weet het nog allemaal niet, eerst maar mijn NOD afwachten. Ben ik zwanger, dan heb ik wel het plan om serieus te gaan minderen en dan langzaam af te bouwen en te stoppen, maar zover is het nog niet, dus ik steek er nog maar eentje op!!!Liefs xx Kim
Heej Kim,
Zo herkenbaar wat jij zegt: juist praten over kinderen dat dat nog heel lang gaat duren, zolang we dat nog ff volhouden, des te groter de verassing als het wel zo is!
Als volgende week vrijdag/zaterdag positief test, moet ik mijn boek ook uit hebben (stoppen met roken, speciaal voor vrouwen, allen carr), want dan wil ik echt kappen, niet alleen voor het kind, maar ook voor mijn gezondheid, snap uberhaupt niet waarom ik ooit ben begonnen (ik steek er nog een op haha), maar ik zal wel zo denken omdat ik nog maar een kwart van het boek moet lezen. Ik ga er naartoe leven om volgende week het boek uit te lezen, want ik heb ook gelezen dat de kans op zwangerschap terwijl je rookt ook 30% minder is. Hoe eerder ik stop, hoe beter dus!Heb jij nu af en toe ook wel eens twijfels? Zal het de hormonen zijn of wat?
twee dagen geleden dacht ik echt: hoe gaan we dit allemaal rondbreien (financien, oppas etc etc) en dagen later denk ik weer: het komt allemaal goed, als het groeit, dan duurt het nog 9 maanden voordat het er is…Ik heb afgelopen weekend ook een beetje teveel gedronken, als het zo is dat het dan het bevruchte eicelletje nog niet beinvloed, dan zou dat heel mooi zijn!
Nog 2 dagen en dan zie ik mijn mannetje weer, dan nog een week wachten..
Heb zoveel 'last' van witte afscheiding, draag nu express een inlegkruisje, anders kan ik me twee keer per dag verschonen. heb jij daar ook last van?
xxx
Hebben jullie de test op babybrabbel wel eens gedaan? ik vind het wel leuk om te doen, maar goed je weet het natuurlijk nooit zeker maar het is wel grappig om de uitslag zo voor je te zien….als het pos is natuurlijk
-
AuteurBerichten
Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen