Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23195 Nod 27 Oktober - pagina 3

• Auteur

Jaaaaaaa het is gelukt!

Maar moet ik nou iedere keer naar die site om het te kopieren?
    Weten jullie dat misschien?

Ik heb die zwangerschapstest gedaan op babybrabbel.org, 74% kans..maar ik pin me er niet op vast.

xxx

#2867358 Quote

Heej Niek,

Ja 30% minder vruchtbaar heb ik ook al eerder in deze topic genoemd, daarom wil ik ook stoppen, ook al is het misschien volgende week wel raak.

Heb ff mijn agenda er bij gepakt en die banners bekeken, kwam er achter dat ik mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie een dag later was als dat ik iedere keer dacht, dus nu moeten mijn R.D. op 28 oktober beginnen….op zaterdag…

maar weet niet of het lukt….

ff proberen.

#2867356 Quote

He WY,

ben je al gestopt met roken??
    Gewoon doen he!
    Ik ben nu gestopt bijna een week gestopt, heb wel mijn momenten dat ik vreselijk veel zin heb in een sigaret, maar heb ook uren dat ik er helemaal niet aan denk.
    Succes meid, het gaat je vast lukken!!!!
    En oh ja, je vruchtbaarheid is 30 procent minder als je rookt.

Lfs Niek

#2867355 Quote

Hai WY,

Spannend voor je zeg!
    Het kan zo zijn omdat je net gestopt ben met de pil dat het inderdaad wat langer kan duren voor je ongi wordt.
    Ik ben ook gestopt met de pil en had eigenlijk Maandag mijn Nod moeten hebben.
    Nu nog steeds niks, ook geen tekenen van dat de rode duiveltjes in aantocht zijn.
    Van het weekeind ga ik weer testen. (1 dag voor mijn NOD ook gedaan…Negatief)
    Veel succes en ik hoop dat het bij jou een beetje regelmatig is of dat je ZWANGER bent!!!!
    Ik heb trouwens ook van veel mensen gehoord waarbij het wel in ronde 1 of 2 gelukt is 🙂

Lfs Niek

#2867353 Quote

Heej santje, welkom bij de club.

Ik heb nog niet erg voortekenen(van het zwanger zijn), dus ben bang dat ik vrijdag niet eens hoef te testen, omdat de R.D. er dan toch al zijn.

heb vannacht zo gedroomd! Ik droomde dat ik aanstaande dinsdag wakker werd en dat de R.D. er al waren! Gejankt dat ik heb (ook in het echt, tijdens het slapen).

Maar Kim, als ik jou was zou ik ook stoppen met roken, doe gewoon met mij mee!
    Net zoals Santje zegt, je vergeeft het jezelf nooit als een aandoening van het kind komt door jou roken.

Een kennis van me heeft twee kinderen, en heeft bij allebei de zwangerschappen flink door zitten stomen, het ene kind heeft PDS-nos en het andere heeft ADHD. En die heeft zich heeeeeeeeeeel lang schuldig gevoeld, heeft het nu wel langs zich neergelegd. Dat lijkt me ook heel erg, ik wil je niet bang maken, maar het is wel de realiteit.

Maar ik moet het eerst van mezelf zien, mijn partner rookt niet, en dat maakt het in de weekenden wel makkelijker, mijn vriendinnen roken zowat allemaal!

Maar ik zie het gewoon niet voor me, ik met en sigaret in mijn hand terwijl mijn kind in de box ligt, en daarbij, roken tijdens de borstvoeding is ook niet goed, en wil toch heel graag borstvoeding geven.

Gaan jullie ook borstvoeding geven?

xxx

#2867330 Quote

Hallo Dames!

Welkom Santje bij de NOD 27/10-club! Kunnen we lekker met zn 3en babbemen tot het zover is…

Ik weet ook nog niet wanneer ik ga testen… Ik denk nalekijk niet dat ik het ga volhouden tot de vrijdag…..  Ik ben echt een zwakkeling… hahhaha
    Ik vind het al knap van mezelf als ik het tot donderdag kan rekken… Maar eigenlijk wilde ik wachten tot volgende week dinsdag met testen (mits de Rode Duivels nog niet gearriveerd zijn natuurlijk….) Maar dat ga ik helemaal noooooooooit volhouden!!!

Ik ben mezelf vanaf vandaag ook aan het voorhouden dat ik moet stoppen met mezelf gek maken! Ik zeg denk ik wel 10 keer op een uur:"Nee, kim, je bent niet misselijk, het zit tussen je oren….. en nee kim, die bultjes op je borsten zaten er vorig jaar ook al……" Pfffff het is ook zo verleidelijk om weg te zwijmelen bij het idee dat er een babietje in je groeit….. Maar we moeten realistisch blijven: bij hoeveel vrouwen lukt het nou daadwerkelijk de eerste keer dat ze gelijk zwanger raken….. Ik denk bij heel weinig vrouwen dus ik kan me maar beter voorbereiden op een negatieve test, dan kan het zeker altijd meevallen!!!!!

Mijn ventje is ook al een beetje aan het flippen….. Hij moet 10 keer zo vaak naar de WC en gisteren voelde hij zich zowaar serieus misselijk…. Als mannen toch eens zwanger konden raken….. Ik moet er eigenlijk wel mee lachen, het heeft wel iets schattigs zo'n schijnzwangere man…. hahahahha

Toch idd wel een meevaller WY, dat je ventje lekker zaterdag thuiskomt…. Ik hoor al dat hij zich ook al aardig goed kan inleven…. hahahaha

Ik ga me maar weer even verder op mijn werk storten dan is het hopelijk snel lekker weekend!!!

Ik spreek jullie snel weer dames, veel succes met wachten….

Liefs Kim

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867326 Quote

Hebben jullie de test op babybrabbel wel eens gedaan? ik vind het wel leuk om te doen, maar goed je weet het natuurlijk nooit zeker maar het is wel grappig om de uitslag zo voor je te zien….als het pos is natuurlijk

#2867363 Quote

Hai,

Ik heb de test op babybrabbel ook gedaan, grappig he.
    Ik heb 68 procent kans.
    Ik ben benieuwd, nu 4 dagen overtijd en nog geen tekenen van RD.
    Alleen gevoelige tepels meer niet.
    Nog even een dagje wachten en dan testen, oh wat is dat eng.
    Denk niet dat het positief is hoor, dit was pas ronde 1.
    Hopelijk komen de RD dan snel want wil wel een beetje een regelmatige cyclus hebben.
    Succes!!!

Lfs Niek

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen