Heej santje, welkom bij de club.
Ik heb nog niet erg voortekenen(van het zwanger zijn), dus ben bang dat ik vrijdag niet eens hoef te testen, omdat de R.D. er dan toch al zijn.
heb vannacht zo gedroomd! Ik droomde dat ik aanstaande dinsdag wakker werd en dat de R.D. er al waren! Gejankt dat ik heb (ook in het echt, tijdens het slapen).
Maar Kim, als ik jou was zou ik ook stoppen met roken, doe gewoon met mij mee!
Net zoals Santje zegt, je vergeeft het jezelf nooit als een aandoening van het kind komt door jou roken.
Een kennis van me heeft twee kinderen, en heeft bij allebei de zwangerschappen flink door zitten stomen, het ene kind heeft PDS-nos en het andere heeft ADHD. En die heeft zich heeeeeeeeeeel lang schuldig gevoeld, heeft het nu wel langs zich neergelegd. Dat lijkt me ook heel erg, ik wil je niet bang maken, maar het is wel de realiteit.
Maar ik moet het eerst van mezelf zien, mijn partner rookt niet, en dat maakt het in de weekenden wel makkelijker, mijn vriendinnen roken zowat allemaal!
Maar ik zie het gewoon niet voor me, ik met en sigaret in mijn hand terwijl mijn kind in de box ligt, en daarbij, roken tijdens de borstvoeding is ook niet goed, en wil toch heel graag borstvoeding geven.
Gaan jullie ook borstvoeding geven?
xxx