Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23195 Nod 27 Oktober - pagina 7

• Auteur

Hai
    ik lees veel pogingen over stoppenmet roken. Of het zwanger worden nu wel of niet lukt heb je niet zelf in de hand, maar het roken wel. Dus stop er gewoon mee. Stel dat je nu zwanger bent dan zijn de eerste celdelingen bezig en zit je lijf vol met nicotine. Wist je dat roken al de vruchtbaarheid van je foetus bepaalt? Dus als je een meisje krijgt worden nu in deze periode de kwaliteit van haar eitjes vastgelegd. Dus hoe eerder jullie stoppen hoe beter!
    Het is ontzettend moeilijk, maar wle een enorme prestatie, bijna net als zwanger worden op zich!
    Succes!

#2867741 Quote

Hallo dames,

nou het weekend zit er weer op.
    Op naar de R.D, denk ik, maar hoop het niet.
    Mijn vriend is nu weer werken, en vond dat die R.D. nu absoluut niet mochten komen, want hij vond 7-7-2007 wel een hele leuke datum (dan zouden we uitgeteld zijn).

Als hij zaterdag pas thuis komt, dan doen we samen een test, ik wil niet langer wachten, en hij ook niet.
    Mijn mannetje is er nu helemaal vol van, kan nergens anders meer aan denken, dat wordt ook een lekkere week voor hem…haha

nog 5 dagen…………. houden jullie het nog vol?

Kim ik heb gisteravond een test gedaan, ik dacht: nu is mijn mannetje nog thuis, het zou leuk zijn als ie nu al positief geeft, maar dat doet ie niet….

#2867717 Quote

Hallo Ladies!

Ik ben stout geweest……  ik heb me vanochtend niet kunnen bedwingen en toch een test gedaan, en hij was natuurlijk negatief, maar ergens hoopte ik toch dat er een klein dun streepje zou verschijnen, maar helaas…. Zelfs met de grootste verbeelding, stond er nog helemaal niets….

Ik had dit eigenlijk ook wel nodig denk ik, ik ben er gewoon veel te veel mee bezig en als ik nu al een nega test heb, kan de klap vrijdag niet meer zo groot zijn als de duivels er toch doorkomen…..

Ik heb ook al een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik en vanochtend was mijn temp. 36.4, das een stuk lager als de dagen ervoor, dus ik vermoed dat het ronde twee wordt voor mij…

Voor alle andere dames blijf ik natuurlijk duimen!!!

liefs kim

#2867686 Quote

Hallo meiden

Vanochtend bedacht ik me ineens moet ik voor mijn NOD nu uitgaan van mijn langste cyclus? of van mijn gemiddelde cyclus?
    In geval  van het laatste, kan ik woensdag al testen!

Ik ben alleen bang dat het deze keer niet raak is, ik heb zo'n naar voorgevoel dat de rode duiveltjes   vandaag bij me op bezoek gaan komen. Ik heb zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik…

Saskia

#2867901 Quote

Heej ladies,

bij mij nog geen (voor) tekens van de RD….
    wel overgevoelige tepels…. Trekt af en toe.
    De rode duivels kan nog tot zaterdag duren (bij 28 dagen) en als ik cyclus van 30 dagen heb (voordat ik aan de pil begon) kan het pas maandag zijn.

Heb gister een lading testen besteld via babybrabbel, 6 stuks, dus ik kan vanaf zaterdag aan de gang als de R.D. er nog niet zijn.

Heb enorme poetsdrang en wil alles op orde hebben, heel irritant.
    Mijn mannetje komt vanavond thuis, heerlijk op een doordeweekse dag

Ik hoef nog maar 1 hoofdstuk van mijn boek stoppen met roken, dus net voordat de rd behoren te komen, ben ik als het goed is gestopt. Vandaag mijn laatste pakje.
    Kim doe je mee?

Hebben jullie msn?
    Wat is jullie adressen? dan kunnen we online ook bijkletsen!

xxx

#2867896 Quote

Ha meiden!

Houden jullie het nog vol?
    Hier gelukkig nog geen RD! Ik ren de hele dag naar het toilet of het misschien toch stiekem zo ver is (hihi…)!

En bij jullie?

Saskia

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867881 Quote

Hi Ladies!

Ben ik weer…
    k sta ook helemaal vol met puisten… echt geen porem….. Nou heb ik dat normaal ookwel als ik geen pil slik en ongi moet worden, maar niet zoveel hoor…. Mijn wangen, mijn kin, bij mijn neus bah bah bah….

Ook heb ik een beetje een trekkend gevoel aan de zijkanten van mijn onderbuik en da vertrouw ik ook niet helemaal….

Voor de rest is mijn hoop ver weg na die nega test (maar goed ook) ik zie wel wat er vrijdag komt (of niet komt) Ik ga toch pas op zijn vroegst zaterdag weer testen….. Haal ook geen testen meer in huis!

Hoe gaat het allemaal met jullie?

Liefs Kim

#2867902 Quote

Hallo iedereen!!!

Hier ook nog geen tekens van de RD, maar dat kan nog tot vrijdag als mijn cyclus netjes 28 dagen is…

Ik ga sowieso stoppen met roken als ik deze maand zwanger ben, dus dat weet ik dit weekend en dan maandag stoppen…. owjee…..
    Zo niet dan ga ik dat boek wat jij hebt ook komen WY2006, dan heb ik waarschijnlijk meer kans….

mijn msn adres is: kim_simons007@hotmail.com voor de meiden die me toe willen voegen!

Liefs Kim

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen