Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23195 Nod 27 Oktober - pagina 8

• Auteur

Ha meiden!

Houden jullie het nog vol?
    Hier gelukkig nog geen RD! Ik ren de hele dag naar het toilet of het misschien toch stiekem zo ver is (hihi…)!

En bij jullie?

Saskia

#2867881 Quote

Hi Ladies!

Ben ik weer…
    k sta ook helemaal vol met puisten… echt geen porem….. Nou heb ik dat normaal ookwel als ik geen pil slik en ongi moet worden, maar niet zoveel hoor…. Mijn wangen, mijn kin, bij mijn neus bah bah bah….

Ook heb ik een beetje een trekkend gevoel aan de zijkanten van mijn onderbuik en da vertrouw ik ook niet helemaal….

Voor de rest is mijn hoop ver weg na die nega test (maar goed ook) ik zie wel wat er vrijdag komt (of niet komt) Ik ga toch pas op zijn vroegst zaterdag weer testen….. Haal ook geen testen meer in huis!

Hoe gaat het allemaal met jullie?

Liefs Kim

#2867878 Quote

Hai!
    Ik zit nu ook weer helemaal onder de puistjes… maarrrrrr, bij mijn vorige zwangerschap had ik dat 9 maanden lang (niet heel fijn, maar de rest van de zwangerschap was superrrr!)!

Dus er is nog hoop voor ons!

Ik was er gisteren zo zeker van dat de RD onderweg waren, want ik had zo'n bekend gevoel in mijn buik, maar vandaag niets meer! Geen RD, geen pijn! Ik snap er niets meer van.
    Morgen is mijn man vrij, en we hebben besloten dat we dan een poging met een testje gaan doen. (ik ben normaal nogal onregelmatig ongi, dus het zou best kunnen… vrijdag zou de langste cyclus zijn) Spannend hoor!

Ik duim voor jullie!!!

#2868098 Quote

En dames?

Houden we het nog?

Ik verga van de pijn in mijn onderrug, nooit echt last van gehad, het is echt zeurend, Red Devils willen op bezoek komen volgens mij….

k*t K*T !!!!

xxx

#2868146 Quote

Goedemorgen meiden,

Gisteren getest, en … niet zwanger.
    Eigenlijk wisten we het al, ik voelde het al aankomen. En vanochtend: roze afscheiding. Die duivels komen me vandaag echt opzoeken denk ik!

Hmm, waarschijnlijk gaan we nu een paar maanden overslaan met proberen. Even rust in de tent. Ik ben pas in ronde 2, maar ik ben er veel te veel mee bezig.

Nou ja, we zien wel!

Groetjes,
    Saskia

#2868239 Quote

hallo hallo,

Nou dames, het wordt spannend deze dagen!

Voor mij nog minimaal twee dagen voordat we gaant testen (zondag), ik kan vanaf zaterdag de R.D. verwachten. heb er gemengde gevoelens over, ik weet niet of ze komen. Soms denk ik van wel, en soms denk ik van niet.

Kim wat klote dat je testen nog niet binnen zijn!!! als je ze gister heb besteld, dan heb je ze morgen wel in huis hoor, kun je nog op je NOD testen!!!!
    Ik heb er nog vijf in huis, ik kan voorlopig vooruit, stel dat we dadelijk met 1 test positief testen, dan heb ik er vier over….haah, ach, die blijven jaren goed, dus misschien voor de tweede???

Nou het is bijna de 27e, ik ben benieuwd wie er morgen leuk nieuws heeft!

xxx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868262 Quote

Hallo allemaal!

Ik heb gisteren met een gewone test getest, want mijn online testen zijn nog niet binnen en die adere test was negatief…… Helaas, wachten op de rode duivels vandaag en op naar de volgende ronde!!!

Alle andere dames succes en laat snel iets horen!!

Liefs Kim

#2868264 Quote

Heej dames,

Mijn vorige posting is nog niet zolang geleden, maar de rode duivels zijn er.
    Ben net naar de wc geweest en het zijn echte Rode Duivels, dus heb een cyclus van 27 dagen….

op naar Ronde twee,
    Het had zo mooi kunnen zijn, 7-7-2007, maar het had niet zo mogen zijn.
    Aan de andere kant lucht het me ook wel op, ben er zoveel mee bezig en heb nu ook het gevoel dat ik me er ff een week niet mee bezig hoef te houden.

Dames succes allemaal!

Tot over een weekje denk ik….

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen