Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23195 Nod 27 Oktober - pagina 9

• Auteur

Heej dames,

Mijn vorige posting is nog niet zolang geleden, maar de rode duivels zijn er.
    Ben net naar de wc geweest en het zijn echte Rode Duivels, dus heb een cyclus van 27 dagen….

op naar Ronde twee,
    Het had zo mooi kunnen zijn, 7-7-2007, maar het had niet zo mogen zijn.
    Aan de andere kant lucht het me ook wel op, ben er zoveel mee bezig en heb nu ook het gevoel dat ik me er ff een week niet mee bezig hoef te houden.

Dames succes allemaal!

Tot over een weekje denk ik….

#2868262 Quote

Hallo allemaal!

Ik heb gisteren met een gewone test getest, want mijn online testen zijn nog niet binnen en die adere test was negatief…… Helaas, wachten op de rode duivels vandaag en op naar de volgende ronde!!!

Alle andere dames succes en laat snel iets horen!!

Liefs Kim

#2868253 Quote

hallo dames,

Vandaag of morgen komen de rode duivels, ik heb het o zo bekende gevoel in mijn onderbuik, heel bekend. En als ze komen, laat ze dan snel komen, want anders duurt het allemaal zo lang.
    Als ik vandaag ongi zou worden, heb ik een cyclus van 27 dagen (?)….maar misschien bne ik nog wel aan het ontpillen.

En hoest met jullie dames? Al iets bekend???

xxx

#2868333 Quote

Heej dames,

ik kan me niet herrinneren dat ik ooooooooooooit zo erg ongi ben geweest!
    Zal er wel door komen omdat het de 1e ronde is…. Ik voel me ook zo belabberd vanaf mijn onderbuik de rest van mijn lichaam is brak!

Kim, knap van je dat je nog zo lang kunt wachten met testen, ik zou dat niet kunnen waarschijnlijk!

Nou succes dames…weekend……….heerlijk!

xxx

#2868341 Quote

Hello Ladies,

Hier nog steeds geen rode duivels te bekennen! ik wacht nog steeds af, ik heb ook geen test in huis dus kan ik ook niet testen en probeer mezelf ervan te weerhouden om er een te kopen…

Ik probeer af te wachten tot dinsdag en dan kijken we wel verder!
    Hoe is het met jullie?

Liefs Kim

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen