Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23196 Antibiotica En Zwanger

• Auteur

Hoi hoi,

vanaf gisteren eigenlijk al heb ik zo`n opgeblazen gevoel, lijkt alsof ik meerdere keren naar de wc moet, oftewel ik denk een blaasontsteking, kan dit kwaad bij een eventueel bevrucht eicelletje?
    Ik zit nog maar in mijn 1e ronde, maar kan een antibiotica kuur kwaad?
    xxx

#2866826 Quote

hoi hoi,
    Ik weet uit eigen ervaring dat de huisarts mij geen antibiotica voor wou schrijven toen ik ziek was.Dat kwam omdat ze wist dat ik zwanger wil worden.Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij een blaasontsteking zit, maar het lijkt mij nooit goed.Een antibiotica werkt ook nog zoveel dagen door he!En dan kan jij net je eisprong hebben!
    Toevallig heb ik ergens gelezen dat geen enkele pijnstiller goed is en dat het in sommige gevallen zelfs de kans op een eventuele zwangerschap verkleint!!!

Succes,

Groetjes annie1

#2866832 Quote

hoi,
    Er zijn een paar antibiotica's die wel voorgeschreven kunnen worden als je zwanger bent, je huisarts hoort dit weten en anders zal hij met een gynaecoloog hierover moeten overleggen.
    Wat bij blaasontsteking ook goed werkt (en natuurlijker is), is cranberry sap of capsules.

Groetjes,
    Stanneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct