Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23200 Eisprong Na Miskraam

• Auteur

Hi ladies,

Even op zoek naar ervaringen van anderen!

Ik heb de vorige ronde een hele vroege miskraam gehad (bijna vijf weken). Nu vroeg ik mij af of je cyclus dan weer gelijk (of nagenoeg gelijk) normaal is, of moet ik er rekening mee houden dat ik veeeeeeeeel later of vroeger ongesteld ga worden. Weet voor deze maand even niet zo goed wanneer ik mijn eisprong moeten verwachten. We 'oefenen' er daarom maar een beetje lukraak (maar wel regelmatig ) op los. Zijn er dames die iets kunnen zeggen over hoe hun cyclus weer op gang kwam na een vroege miskraam?

Groeten en succes allemaal,
    Hester

#2866904 Quote

Hai Hester,

12 juli van dit jaar verloor ik ook met bijna 5 weken mijn vruchtje. Hakt er emotioneel erg in. Zit er nog mee in mijn systeem en het opnieuw zwanger proberen te worden wordt bijna een frustratie. Ik was na mijn mk direct weer regelmatig. Had keurig 28 dagen. En de 2 cylci daarna ook.
    Ik heb met mijn mk slechts 2 dagen gebloed, dus dat kan ook een spoedig herstel van de cyclus bevorderen. Bij een normale ongi vloei ik minimaal  3/4 dagen.
      Zit in totaal nu in ronde 8 en het is de 4e ronde na mk. IK WIL HET NU!!!!
    Ik hoop voor je dat je lijf snel herstelt en dat je het allemaal spoedig een plek kan geven
    xxx Annette

#2866911 Quote

Hoi,

Bij mij ging het in de 7e week mis en heeft het 6 weken geduurd voordat ik weer ongi werd.

De gyn zij ook dat dat normaal kan zijn hoor naar een mk. Dat het dus niet 4 maar 5 of 6 weken duurt.

Maar misschien dat het bij een vroege MK (dus bij 5 wkn) niet zo is…
    ben bang dat je alleen maar af kan wachten.
    Aardig irritant…

Succes!

Groetjes Bieb.

#2866929 Quote

Hoi Hester,

Na mijn MK (missed abortion bij 9 wk) en curettage duurde het 5 weken voor ik weer ongesteld werd. Normaal heb ik een keurige cyclus van 28 dagen. Omdat ik niet zeker wist of ik dat nu weer zou hebben, heb ik voor de zekerheid ovulatietestjes gekocht om erachter te komen wanneer de eisprong plaats zal vinden. Ik heb ze gekocht op http://www.sensitest.nl Hoe lang mijn cyclus dus ook zal duren,  die eisprong zal niet aan mijn neus voorbij gaan!

Groetjes van Vennie.

#2866961 Quote

Hoi hoi,

Ik wil ook wle even vertellen hoe het bij mij is gegaan. Ik heb 16 augustus een miskraam gehad bij 6/7 weken. (weet niet precies hoever ik was)
    Daarna erg verdrietig natuurlijk en er nog niet helemaal aan ote om het weer te proberen.
    We hebben dus ook maar 1 keer geklust in die tijd na de miskraam, omdat ik er totaal geen behoefte aan had. Nu had ik sinds die ene keer klussen al het idee dat het wel weer een raak kon zijn. Maar durfde dat natuurlijk niet te geloven.
    Geeeen idee wanneer mijn NOD was en wanneer ik kon testen, want was voor de miskraam ook erg onregelmatig. (dus met die vraag kan ik je helaas niet helpen)
    4 weken na de miskraam een  test gedaan, en ja hoor , meteen weer zwanger!!!

Dus zo kan het ook! was erg blij, maar na een paar dagen ook onzeker. En bwen dat nu nog af en toe. Heb bij 6,5 week een echo gehad en toen heel hard een hartje zien kloppen, en nu vrijdag weer een echo, ben dan 9 weken. Allemaal erg spannend dus!

Nou zo is het dus bij mij gegaan, dus TIP VAN DE DAG: lekker klussen, want het kan zo maar weer snel raak zijn haha.

Liefs Eva (8 weken en 4 dagen zwanger)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct