Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23201 Even Voorstellen

• Auteur

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, met de kriebels om zelf zwanger te raken. Nu mijn vriend en ik besloten hebben om er ook echt voor te gaan heb ik mezelf ook aangemeld. Ik ben 22 jaar, mijn vriend is 29 jaar en wij wonen 2,5jaar samen. mijn NOD is op 28 oktober. Ik hoop natuurlijk snel naar het zwanger zijn forum te kunnen verhuizen, zoniet dan hier een beetje mijn verhaal kwijt te kunnen en ook naar die van jullie te luisteren.

Allemaal veel succes en plezier!

#2866858 Quote

Hoi Loeka,

Leuk dat je hier mee komt kletsen.
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag raken. Dan ga je een leuke tijd tegemoet.
    Maar, ook het zwanger proberen te raken is natuurlijk geen straf. Tenminste, als het goed is niet.
    Het is een spannende tijd, maar ik hoop dat je het eerst ook gewoon als een leuke tijd kan zien. De spanning neemt namelijk vanzelf wel toe als je toch misschien iets langer moet wachten.

Klets in elk geval gezellig mee!

Liefst Til

#2866869 Quote

hi loeka,

leuk dat je ook net op dit leuke en gezellige forum om de hoek komt kijken. ik ben ook nog niet zo lang op het forum. ik heb me al een tijdje aangemeld op dit forum. maar mijn vriend en ik hebben ook besloten om er voor te gaan. ik ben gelijk begonnen met foliumzuur te slikken. ik wacht nu op mijn ongi. en daarna kunen we beginnen met ronde 1. ik wens jou/ jullie ook veel klus plezier toe. en nu maar hopen dat we snel naar zwanger zijn forum kunnen hihi.

succes…

xx dagdroomertje

#2866881 Quote

hoi hoi
    welkom hier,
    zelf ben ik ook nog niet zo lang hier,
    hopelijk kunnen we met zijn allen snel verhuizen naar he tzwanger forum.
    groetjes pooheer

#2866887 Quote

Hoi Loeka,
    Ook namens mij welkom! Wij zitten nu in ronde 2. Spannend he, allemaal!
    Groetjes, Noa

#2866909 Quote

Hallo!
    Wat leuk dat jullie allemaal zo snel reageren! Ik hoop dat we ook allemaal heel snel verhuizen naar het volgende forum!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866913 Quote

Hoi Loeka,

Leuk hè veel meiden hier die ook net pas beginnen. Sommige misschien niet voor hun 1e kindje maar het blijft net zo spannend!

Zelf zit ik ook in ronde 1 en is donderdag mijn NOD.
    Ik ben op van de zenuwen!! Erg hè!

Maar zoals ik hier boven ook al las. Het klussen voor de kids is ook zeker geen straf!!!

Maar toch hopen dat het snel raak is!

Groetjes Bieb.

#2866958 Quote

Hallo,
    Ik wil me ook bij jullie aansluiten. Ik ben 29 en ben bezig met de 2de ronde voor mijn eerste kindje. Mijn eerste cyclus duurde 32 dagen en als ik dezelfde cyclus heb moet ik 24 okt ong. worden. Maar hopelijk gebeurd dat niet natuurlijk en ben ik er al bij

#2866959 Quote

Hoi Loeka,

Ik heb net als jij ook mijn NOD op 28 oktober.Ik zit in de tweede ronde en we gaan voor een derde kindje.Het is hartstikke spannend en ik vind het zoo lang duren nog tot de nod..Een maand duurt op het moment best lang hoor! Nog ongeveer 11 á 12 dagen wachten en dan hopen dat de duiveltjes niet komen.Succes!

Groetjes van Lene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct