Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23202 Voor Iedereen Die Gestopt Is Met Roken

• Auteur

hoi allemaal,
    Hoe gaat het met het niet roken?
    Ik heb de hele dag niet gerookt!
    Maar net kwam er even een vriendin en ik stak dus gewoon een sigaret op!Stom stom stom!!!
    dat was dus de eerste en de laatste??!!!
    En hoe gaat het met jullie?
    Hebben jullie nog niet gezondigd??
    Nou heel veel succes en hou me op de hoogte!!!

Liefs annie1

#2866868 Quote

hoi meid.ik weet hoe moeilijk het is om er van af te blijven. ik heb twaalf jaar gerookt. en ik ben sinds vorige week donderdag gestopt. mijn schhoonouders waren gisteren bij ons.en die roken als een ketter. maar toch kon ik de verleiding weerstaan.
    hou   je gewoon voor dat je het voor een goed doel doet toch! dan moet het voor jou ook helemaal goed komen. succes… en hou me op de hoogte.

xx dag droomertje

#2866873 Quote

Hoi!
    Ik heb vandaag ook de hele dag niet gerookt!!! Niet echt moeilijk gehad maar de vorige keren dat ik stopte begon de echte ellende eigenlijk pas nadat ik 1 week gestopt was… Ben zelfs uit eten geweest vanavond! Dat was wel beetje verleiding maar gelukkig weerstaan… Mijn 1e niet-rokerdag is voorbij!!! Heb nog wel steeds een bijna vol pakje in mijn tas zitten denk dat ik die morgen maar ga weggeven….
    Jullie ook succes allemaal!!!

x Stephanie

#2866878 Quote

Hai Hai,

Dag 2 is om en nog steeds niet gerookt!!! Het is me weer meegevallen, maar heb wel moeilijke momente gehad hoor. Voel me nu weer trots dat ik er weer een dag heb opzitten.
    Annie, wat zonde van die sigaret die je rookte toen je vriendin langskwam, hopelijk lukt het er nu van af te blijven. Succes succes succes!!!!
    Voor mij op naar dag 3.
    Succes allemaal!!!

Lfs, Niek

oh ja, vandaag was mijn NOD, nog niks geen rode monstertjes te bekennen.

#2866893 Quote

hoi hoi,

Ja was jammer van dat sigaretje maar vandaag een nieuwe dag dus nieuw kansen!!!
    Succes allemaal met het niet roken!!

Niek zijn de rode duiveltjes er al??Hoop het niet voor je!!!

Liefs annie1

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct