hallo meiden
Ik ben dus net naar de gyn geweest.
Eigenlijuk had ik vorige week al een afspraak maar door mijn eigen kinderdagverblijfje kon ik helaas niet komen.
Deze week wel!!! yes.
Het was een man maar dat maakt me niets uit. Nadat hij mijn cycluskaarten beken had en mijn vriends uitslag van het zaadonderzoek vond hij dat het tijd was voor een inwendig onderzoek.
Wel even gek met je benen wijd in die beugels maar dat ziet hij natuurlijk elke dag.
Eerst maakten ze een uitsrijkje. met iets kouds dat uit elkaar ging als een slabestek (klinkt maf) en een soort groot wattenstaafje werd er wat slijm van mijn baarmoerdermond genomen.
Daarna voelde hij met zijn vingers of alles gewoon aanvoelde. Als laatste werd er een echo gemaakt. komt ie aan met zo'n megastaaf! hofde er natuurlijk niet helemaal in haha.
Ik heb zelf ook meegekeken op de monitor en mn eirerstokken gezien en de binnenkant van mijn baarmoeder.
Vandaag zit ik op dag 23 maar de gyn verwacht mijn eitje pas over een paar dagen dus word weer een lange cyclus…
Over 10 dagen moet ik mijn bloed laten prikken voor onderzoek en wanneer ik ongesteld ben moet ik meteen langs komen. waarvoor ben ik even kwijt maar ik mocht hem altijd bellen met vragen.
goh.. zit ik dus in de beruchte medische molen. nou ja, hopelijk ben ik er ook weer snel uit!! haha.
groetjes esther