Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23203 Net Naar De Gyn Geweest

• Auteur

hallo meiden

Ik ben dus net naar de gyn geweest.
    Eigenlijuk had ik vorige week al een afspraak maar door mijn eigen kinderdagverblijfje kon ik helaas niet komen.
    Deze week wel!!! yes.

Het was een man maar dat maakt me niets uit. Nadat hij mijn cycluskaarten beken had en mijn vriends uitslag van het zaadonderzoek vond hij dat het tijd was voor een inwendig onderzoek.
    Wel even gek met je benen wijd in die beugels maar dat ziet hij natuurlijk elke dag.
    Eerst maakten ze een uitsrijkje. met iets kouds dat uit elkaar ging als een slabestek (klinkt maf) en een soort groot wattenstaafje werd er wat slijm van mijn baarmoerdermond genomen.
    Daarna voelde hij met zijn vingers of alles gewoon aanvoelde. Als laatste werd er een echo gemaakt. komt ie aan met zo'n megastaaf! hofde er natuurlijk niet helemaal in haha.
    Ik heb zelf ook meegekeken op de monitor en mn eirerstokken gezien en de binnenkant van mijn baarmoeder.
    Vandaag zit ik op dag 23 maar de gyn verwacht mijn eitje pas over een paar dagen dus word weer een lange cyclus…
    Over 10 dagen moet ik mijn bloed laten prikken voor onderzoek en wanneer ik ongesteld ben moet ik meteen langs komen. waarvoor ben ik even kwijt maar ik mocht hem altijd bellen met vragen.

goh.. zit ik dus in de beruchte medische molen. nou ja, hopelijk ben ik er ook weer snel uit!! haha.

groetjes esther

#2866875 Quote

hoi,

en viel het mee je eerste bezoekje?????

idd het is een beetje raar he met je benen wijd , blote kont ,eendenbek                                     (

slabestek) en die echo 'staaf ' . hahahaha maar het went en is voor een goed doel he

wens je heel veel succes en hoop dat je niet lang in de mallemolen zit

groetjes moekje.

p.s. zit er al wat langer in dus als je vragen hebt??? je kan alles vragen

#2866896 Quote

hoi moekje

daar maak ik graag gebruik van.
    over 10 dagen moet ik bloed laten prikken. dat zal een paar dagen na mijn eitje zijn. wat kunnen ze hieruit zien? en wanneer ik ongi word moet ik dat meteen melden en langs komen.
    maar ik ben vergeten waarom…..

weet jij dit nog?

liefs esther

#2866951 Quote

hoi dames,

fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die de hele ziekenhuis ellende doormaken. Ook mijn man en ik zijn met diverse onderzoeken bezig. Ik ben zelf ongeveer een jaar geleden voor het eerst naar de gyn. geweest na een miskraam, maar daar is alleen een algemeen onderzoek gedaan (wel inwendig gevoeld) maar geen bloedonderzoek of inwendige echo. Vorige maand zijn de zaadjes van mijn man getest en dat was op zich wel positief, niet super goed maar goed genoeg om gewoon zwanger te kunnen worden. Nu dus maar weer aan het klussen . Wel hou ik sinds 1 maand een temperatuur curve bij om aan de huisarts voor te leggen volgende maand. Misschien dan weer door naar de gyn…wat een gedoe…
    Vond het wel prettig te horen dat er meer in het zelfde schuitje zitten.

Moest het even van me afschrijven merk ik hihi

Nou succes jullie natuurlijk

Tamar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct