Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23206 Voor Niek

• Auteur

hoi hoi meid.

ben je nog wakker. volgens mij was je er vanmorgen al vroeg bij. moest je werken?
    ik wel maar ik kan maandags altijd uitslapen. de winkel gaat pas om 13.00 open. heerlijk uitgeslapen dus. kan nu nog hihihi!! als je snapt wat ik bedoel.

maar wat ik eigenlijk wou vertellen… de rode duivels hebben zich nog niet laten zien vandaag! dus ff afwachten. het rommeld wel wat hier beneden.dus het zal morgen wel komen… ik hou je wel op de hoogte. als ik je zo niet meer spreek. slaap lekker en tot snel.

xx dd

#2866880 Quote

Haaaai

Bij mij ook nog geen rode monstertjes te bekennen!!
    Maarja de test was negatief (zondag) dus ze zullen nog wel komen.

Ik was vanmorgen wel vroeg maar hoefte pas om 12.00 te werken.
    Het eerste wat ik sochtends meestal doe is op dit forum kijken naar de nieuwe berichten.
    Nou DD, Trusten voor straks en ik ga hard voor je duimen dat je zwanger bent.
    En oh ja, succes met het niet roken, 1e dag is om he!!!
    Ik ga douchen en daarna slapen.
    Trustennnnnnn

heel veel lfs     Niek

#2867004 Quote

hoi niek,

hier was ik dan alweer. de rode duiveltjes hebben zich vanmorgen gemeld!!
    had ook niet anders verwacht hoor. ik moet wachten tot mijn ongi weer voorbij is. en daarna kunnen we aan de slag. en dan maar hopen dat het in de eerste ronde raak is. maar die kans is natuurlijk zeer klein…

ik zal ook voor jou duimen. wie weet is het bij je toch wel gelukt. of heb je al voor tekens dat je wel weer ongi moet worden?

hou me op de hoogte.

xx dd

#2867010 Quote

hoi dag droomertje,
    Wat kl*te voor je van de rode duiveltjes!!!
    Nou hoop dat je volgende maand meer geluk heb!
    Ik zelf heb 1 november mijn nod, dus moet ak week flink klussen!!!

En ij niek ben jij al ongesteld??

Liefs annie1

#2867012 Quote

hoi hoi annie1,

ja wel jammer. maar had ook niet anders verwacht hoor. ben pas afgelopen donderdag gestopt met de pil. ( laatste pil uit de strip).dus dit was gewoon mijn ongi nog. maar het had wel gekund omdat ik de pil een aantal keer te laat in had genomen en ik heb bijna 4 weken aan de antibiotica gezeten. dus ik ga na vrijdag mijn eerste ronde pas in. dus afwachten…

en volgens mij ligt niek al op een oor. heb haar nog niet gesproken hihi

succes met het zwanger worden/ klussen…

xx dd

#2867014 Quote

was ik weer. misschien een rare vraag hoor. maar klussen jullie de hele maand door om de dag. of alleen op de dagen die je het vruchtbaarste bent?.

ik moet volgens het schema. zie biologische klok. vanaf de 27e tot 31e klussen.omdat mijn kansen dan vrij groot zijn… of is het het beste gelijk omd edag te vrijen na je ongi?
    voor mij ook nog allemaal nieuw. dus misschien hebben jullie nog goede tips!!

succes.

xx dd

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867036 Quote

hoi dagdroomertje,
    Nou veel succes dan in je 1ste officieele ronde!!!Spannend!!!!!!!!!!
    Ik heb niek vandaag ook nog nergens kunnen traceren haha.
    hou me op de hoogte en blijf vooral gezellig meekletsen!
    Ik ga zo maar even mij mannetje verleiden!Erg he!
    Hij heeft nog niet zo'n behoefte om net als ik ''verplicht" te vrijen
    Zijn mannen he!
    Hij zegt ik wil alleen als we echt zin hebben!
    Mag niet klagen hoor want ik kom niks tekort

Slaap lekker voor straks!

Liefs annie1

#2867042 Quote

Halloooo,

Volgens mij liggen jullie nu al op 1 oor!!!   hahaha,
    Ik had EHBO cursus voor kinderen dat was van 19.30 tot 22.00 dus ben nu net pas thuis. Ben gelijk naar boven gelopen om te kijken of er nog berichtjes waren. (zeer verslavend deze site)

Jammer DD, dat je ongesteld bent geworden, maar heeeeeeel veeeeeel succes  in de 1 ronde.
    Ik ben nog steeds niet ongi, heb ook helemaal geen voorteken of wat, ja een klein puistje op mijn kin…maar dat zegt ook niet veel.
    Ik ben benieuwd, heb nog steeds gevoelige/pijnlijke tepels. Meer niet.
    Laten we het hopen want bij Annabel die hier ook op het forum zit is het in een keer gelukt en had eerst ook negatieve testen.
    Dus ik hou de moet er in, maar ben er ook weer helemaal klaar voor om naar ronde 2 te gaan hoor!
    Mocht ik niet zwanger zijn laat dan A.J.B heeeeeel snel die verdomde duiveltjes komen, ik word er zo zenuwachtig en onzeker van. En wil natuurlijk dat mijn cyclus wel regelmatig is.

Oh ja DD, wij vrijen niet de hele maand door om de dag hoor, Ik probeer het wel om de 2 of 3 dagen te doen, en in de vruchtbare periode zoiezo om de dag! (de zaadcel kan gelukkig wel tijdje blijven leven)
    Hou vooral de spanning erin, anders word het al gauw "moeten"en gaat de spanning er al snel een beetje af. Dus hou het voor jezelf en voor je vriend vooral leuk.

Slaap lekker jullie (waarschijnlijk liggen jullie al lekker onder de wol) Ga ik nu ook doen.

Trusten en tot morgen!!!!

Lfs Niek

#2867043 Quote

Voor als jullie het leuk vinden: nicole_v1981@msn.com

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct