Halloooo,
Volgens mij liggen jullie nu al op 1 oor!!!
hahaha,
Ik had EHBO cursus voor kinderen dat was van 19.30 tot 22.00 dus ben nu net pas thuis. Ben gelijk naar boven gelopen om te kijken of er nog berichtjes waren. (zeer verslavend deze site)
Jammer DD, dat je ongesteld bent geworden, maar heeeeeeel veeeeeel succes in de 1 ronde.
Ik ben nog steeds niet ongi, heb ook helemaal geen voorteken of wat, ja een klein puistje op mijn kin…maar dat zegt ook niet veel.
Ik ben benieuwd, heb nog steeds gevoelige/pijnlijke tepels. Meer niet.
Laten we het hopen want bij Annabel die hier ook op het forum zit is het in een keer gelukt en had eerst ook negatieve testen.
Dus ik hou de moet er in, maar ben er ook weer helemaal klaar voor om naar ronde 2 te gaan hoor!
Mocht ik niet zwanger zijn laat dan A.J.B heeeeeel snel die verdomde duiveltjes komen, ik word er zo zenuwachtig en onzeker van. En wil natuurlijk dat mijn cyclus wel regelmatig is.
Oh ja DD, wij vrijen niet de hele maand door om de dag hoor, Ik probeer het wel om de 2 of 3 dagen te doen, en in de vruchtbare periode zoiezo om de dag! (de zaadcel kan gelukkig wel tijdje blijven leven)
Hou vooral de spanning erin, anders word het al gauw "moeten"en gaat de spanning er al snel een beetje af. Dus hou het voor jezelf en voor je vriend vooral leuk.
Slaap lekker jullie (waarschijnlijk liggen jullie al lekker onder de wol) Ga ik nu ook doen.
Trusten en tot morgen!!!!
Lfs Niek