Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23207 Zijn Er Nog Meer Die Al Heel Lang Zwanger Willen Raken Maar Het Niet Bij Wil Lukken

• Auteur

Hallo Ik zal me even voorstellen voor de gene die mij nog niet kennen.
    Wij zijn 19 maanden bezig om zwanger te raken maar het wil maar niet lukken.
    Ik kan op dit moment wel janken ben weer ongi geworden en zie het even niet meer zitten omdat ik zelf denk dat het zo (op de normale manier) niet gaat lukken.
    Wij zijn in april in het zh geweest en alles is goed (onverklaarbare vruchtbaarheids stoornis) en we moeten vanzelf zwanger kunnen raken.
    Maar ik denk als het natuurlijk zou kunnen duurt het toch niet zo lang?
    We zijn nu tot volgend jaar augustus naar huis gestuurt.

Zijn er nog meer die in het zelfde schuitje zitten
    Het is gewoon fijn om het met iemand te kunnen delen.
    Op het forum van als zwanger zijn langer duurt voel ik me ook niet thuis omdat zij met behandelingen bezig zijn en er iets is gevonden en ik heb zoiets van wat zeur ik nou alles is toch( goed ) vindt niet dat ik daar mag klagen.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moets het even kwijt
    ik voel me even heel erg alleen.

Iedereen succes

Gr lil

#2866877 Quote

Hoi Lily,

Jeetje, wat vervelend. Aan de ene kant weet je dat alles in orde is, maar aan de andere kant word je maar niet zwanger.

Ik heb natuurlijk geen gouden tip voor je, maar misschien kun je proberen (hoe moeilijk ook) om het een beetje los te laten. Gewoon een paar maanden geen dagen meer tellen, niet letten op kwaaltjes, gewoon gezellige dingen doen, jezelf verwennen met nieuwe kleren of een schoonheidsbehandeling en natuurlijk "klussen" voor de gezelligheid en niet omdat het moet. Je zult niet de eerste zijn die dan ineens zwanger is!

Een vriendin van een vriendin van mij kwam zwanger terug van het ophalen van haar adoptiekindje. Gewoon omdat ze het "zwanger worden" van zich af had gezegd.

Ik heb wel makkelijk praten, hoor, want ik ben al moeder en dat ging destijds wel gemakkelijk. Wij zijn nu bezig voor een tweede en zitten nu in de vijfde ronde. Heb de afgelopen ronde een vroege miskraam gehad.

Nou, zet 'm op! Veel succes.

Hester

#2866883 Quote

Hoi!!

Ben   blij te zien dat er meerdere mensen in mijn schuitje zitten, ik, wij, zijn namelijk al 25 maanden bezig… Ook ik wil nog niet aan het 'als het langer duurt' forum, ook omdat ik nog helemaal niet met behandelingen bezig ben. Wij proberen het nog steeds op de natuurlijke manier….

Ik ben 23 jaar, ben blij dat wij vroeg begonnen zijn want het is dus niet zo vanzelfsprekend als mensen denken dat je binnen een poep en een scheet zwanger bent…

Houd moed, dat doen wij ook, en inderdaad af en toe moet je het gewoon even los laten en afstand nemen (ook van het forum!!!). Heb je dat artikel al gelezen van 'wij vrijen al jaren verkeerd'??? Heel interessant ik zal em even zoeken en bovenaan zetten…

Succes xx stephanie

#2866898 Quote

hoi meiden

wij zijn ook 19 maanden bezig nu. maart 2005 gestopt.

we hebben tot nu toe mijn vriends zaadjes onderzocht, matig maar goed genoeg om zwanger van te kunnen worden. en bij mij is gisteren een inwendig onderzoek gedaan wat er allemaal goed uitzag.
    eigenlijk klinkt het nog niet zo raar om te zeggen dat je hoopt dat ze iets vinden. dan kan er tenminste geholpen worden.

het  is heel frustrerend als alles goed is en het lukt maar niet. (waar we tot nu toe nog vanuit gaan natuurlijk)

groetjes esther

#2866954 Quote

Hoi Hoi

Wij zijn nu ook al weer een poosje bezig voor de 2de.
    Bij de eerste heeft het 3jr geduurd voor ik zwanger werd
    Steeds naar het ziekenhuis maar niets gevonden toen
    zijn wij begonnen met IUI maar daar ben ik naar 6 keer
    ook maar mee gestopt want aldoor die hormonen werd
    ik niet goed van was niet meer te genieten plus alle
    spanningen.Hebben toen besloten toch maar voor IVF
    te gaan.Hebben een gesprek gehad en konden op de
    wachtlijst,maar zo ver is het niet gekomen want een
    maand later bleek ik zwanger.Onze zoon is net 2jr ge-
    worden.Vorig jaar met zijn verjaardag gestopt met de
    pil om toch te gaan voor een 2de ook omdat je niet
    weet of het weer lukt en hoe lang het gaat duren.
    Binnen 3 mnd zwanger maar helaas met 12wk mis\
    gegaan.Tot op heden nog niet weer zwanger geweest
    dus ik vrees dat dit weer lang gaat duren.Ik moet er wel
    bij zeggen dat ik op aanraden van een vriendin naar een
    iriscopist ben geweest en zij vertelde mij dat mijn baar
    moeder slijmvlies niet goed was in daar heb ik korrels
    voor gekregen in binnen 6wk zwanger ook de tweede keer
    op deze manier gedaan eerst nog zonder maar toen met.
    Ook binnen 6wk zwanger maar dat is nog niet weer gelukt.
    Dus moed blijven houden ,soms duurt het allemaal wat
    langer .Ik wens iedereen heel veel succes met het zwanger
    worden.

Groetjes anita

#2866964 Quote

Hallo allemaal

Bedankt voor jullie snelle en  lieve berichtjes
    Het is gewoon fijn om te horen dat je niet alleen bent.
    Ik hoop ook voor jullie dat het snel gaat lukken.

Groetejs lilian

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866998 Quote

hallo wij zijn nu ook alweer vanaf april 2005 gestopt en nog niks maar ik ben nu 3 dagen over tijd en heb gisteren een test gedaan maar was negatief maar ik hoop dat ik over een paardagen nog niks heb en dan nog een keer kan testen en dat hij dan wel positief is we zullen zien!! echt fijn dat er iets is waar je kan lezen dat je dus niet de enige bent!!
    ik hoop tot snel

#2867027 Quote

Hallo lily

Ik denk dat ik toch even reageer,

In de maand juni zouden wij 2 jaar bezig zijn geweest om zwanger te worden.
    Nu ben ik absoluut geen voetbalfan, maar heb om mezelf afteleiden van het zwanger worden bijna alle   wk wedstrijden gekeken, ben naar een concert gegaan.
    en ben nu bijna 20 weken zwanger.

dus mijn advies, ga iets doen wat al je aandacht vraagt, vrij met je vriend omdat je het wiltniet omdat het moet.

ga een weekendje weg en doe gewoon niets wat je de laatste 19 maanden wel deed.

probeer een andere standje,maar ga pret hebben, misschien werkt en ben je zwanger en anders heb je een paar hele leuke dagen gehad.

groetjes en heel veel succes en sterkte

barbra

#2867055 Quote

Lieve Lily !

Zwanger worden moet toch een leuke tijd zijn…maar helaas werkt dat niet zo en brengt het een hoop spanning met zich mee he?

Het heeft bij ons 1,5 jaar geduurt voor dat ik zwanger was van onze dochter.
    Elke maand rond mijn eisprong deden we het om de dag. Wat betekend dat ik er toch wel mee bezig was zwanger te worden.
    Na 1,5 jaar zijn we naar de huisarts gegaan, die adviseerde mij om mijn temp op te nemen en na 3 mnd terug te komen.
    Hierdoor was ik eigenlijk niet meer bezig om het echte zwanger worden (klussen) en deden we het waarneer we echt zin hadden. We zouden na 3 mnd toch terug komen bij de huisarts. En wat bleek, de eerste maand was ik meteen zwanger.
    Dus ook ik adviseer….. leg het zwanger  worden naast je neer en probeer je gedachten ergens anders op te richten.
    Het is makkelijker gezegt dan gedaan, dat weet ik, maar naar mijn idee werkt het wel.
    Veel succes en ik hoop dat je snel een klein wondertje in je buik hebt.

Liefs van Miena

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct