Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23208 Getest En Ja Hoor

• Auteur

Hallo,
    Ja hoor zoals verwacht negatief  dus.   Heb vandaag nod maar geen 2e streepje te zien.
    Misschien te vroeg gedaan als rode duivel niet komt dan over paar dagen nog maar eens doen he!.

Het enige wat ik raar vind is dat ik vanaf donderdag tot zondag bruine afscheiding heb gehad heel donker en zondag was dat best veel, nu niet meer. Dat is oud bloed zeggen ze toch?

Ik weet het even niet meer wie pept mij een beetje op

Groetjes Beppie

#2866900 Quote

hallo

het is idd raar, misschien was dat wel je ongi , die bruine afscheiding. Ik weet het echt niet.
    Ik weet alleen dat een lichaam raar in elkaar kan zitten.
    Ik benreelmatig ongesteld 25 dagen, maar ben nu een dag overtijd, zondag negatief gestest dus ik wacht gewoon af.

succes en ik zal voor je duimen.

Miepie

#2866917 Quote

Hoi Beppie,

Balen zeg!! Ben je eindelijk bij je NOD weet je eigenlijk nog niets…
    daar ben ik dus ook bang voor… want ik heb nog leuk nieuws voor je…

ik heb tot 2x toe pas 4 dagen NA mijn NOD positief getest!!
    Daarvoor dus ook niets terwijl ik wel zwanger was…
    ik maak dus denk ik gewoon later pas genoeg hormoon aan…

donderdag mijn NOD… ben benieuwd…

Helaas afwachten maar weer dus. Bruin bloed kan innestelingsbloeding zijn… heb ik nooit gehad maar wel van gehoord…
    En als je over een dag of 2 nog niet ongi bent … misschien toch maar weer testen?!!?

Succes!!

Groetjes Bieb.

#2866937 Quote

Hoi Beppie!

Wat enorm vervelend voor je! Hopelijk heb je over een paar dagen een goede uitslag en moet je lijf nog wat meer hormonen aanmaken? Sterkte met alles hoor!

Ik heb ook nog een vraagje aan je: jij had zo'n mooi NOD schema voor oktober gemaakt. Zou je die misschien ook voor november willen maken? En zo ja, hoe werkt het dan als je je naam eraan wilt toevoegen? Moet je dan het hele schema eerst kopiëren ofzo? Weet niet zo goed hoe dat werkt

Alvast bedankt!

Groetjes van Vennie.

#2866953 Quote

Veniie je opent hem en klikt het ballonetje aan zo kun je toevoegen succes

Bij mij is bruinverlies sinds vandaag zo goed als weg laten we hopen dat het toch . . ..   ..

Duim voor je en mij natuurlijk

#2866978 Quote

Spannend, Beppie! Wie weet gaat het toch goed deze maand! (duimduimduim!)

En bedankt dat je al zo snel een novemberlijstje hebt aangemaakt! Alleen lukt het me nog niet, hoor…. Ik zie geen ballonnetjes en er missen wat vakjes in het schema….
    Zou je er misschien even naar willen kijken? Alvast bedankt! En succes, he!

Groetjes van Vennie.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866983 Quote

Hoi Beppie, ben ik weer.

Ik ging nog een keer kijken en toen was er wel een ballonnetje. En het is nu wel gelukt om mijn naam in te voegen. Nogmaals bedankt!

Groetjes, Vennie.

(En, liggen de testen alweer klaar? Spannend!)

#2867201 Quote

Hier nog steeds geen duivels te bekennen maar test was vanmorgen negatief. Heb gyn. gebeld en moet over paar dagen weer testen. Weet het niet meer hoor bij de eerste 2 had ik dit niet. Niet het bloed bij ei en ook later niet. Snap er neits van.

Bruinverlies heb ik wel eens een beetje gehad maar niet zoals nu. Het is sinds maandag minder en sinds dinsdag gewoon helemaal weg. Gister nod maar ja

Afwachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Wie heeft er wel eens later als nod posi test gehad

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct