Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23210 Wat Een Mietje Ben Ik

• Auteur

Even uitrazen hoor!

Ik loop al 1 1/2 week met het gevoel rond dat het gewoon lekker raak is bij me.
    Nu heb ik donderdag mijn NOD en moet me vanaf vrijdag al inhouden om niet te testen.
    Ben tot nu toe een grote meid geweest…

Maarrrrrr nu komt het ….
    ik durf straks vast niet meer te testen!!
    Veel te bang dat hij toch negatief is!!

Hoezo jezelf gek maken!!

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zo ver…
    Komt er iemand m'n hand vast houden

Ik weet nu al dat als het donderdag negatief is dat ik alsnog denk dat ik zwanger ben omdat ik de vorige 2 zwangerschappen ook pas 4 dagen na mijn nod een positieve test had… maar ik geloof niet dat ik tot maandag ga wachten.
    Ondanks  mijn 'angst'   ga ik dat echt niet redden… of wel??? hihi
    ik wordt er gek van!!

Was het maar al donderdag!!!

Liefs Bieb.

#2866914 Quote

Lynn2 BEDANKT!!!

Ookal ken je elkaar niet het feit dat je in het zelfde schuitje zit
    geeft toch een fijn gevoel!!!

Groetjes Bieb.

#2866921 Quote

Hoi Bieb,

Ik weet hoe moeilijk het is! Ik kan mezelf ook niet beheersen en de dagen kruipen voorbij!
    MijnNOD is ook donderdag of vrijdag. Ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal dus kan niet zeggen of ik me anders voel. Wel had ik vorige week soms last van kramp, net als bij mijn ongi, iets lichter alleen. Ik hoop nu niet dat dat een voorbode is voor wat er komen gaat… Maar ja het is nu uit mijn handen, kan alleen maar afwachten.

Ik ben alleen wel zo ongeduldig geweest om te testen. Natuurlijk negatief maarja op de test stond dat het al vier dagen voor de eerste ongi dag gemeten kon worden. Nu wacht ik gewoon af tot het weekend… of tot donderdag hihi

Ik hoop voor je dat jouw voorgevoel uitkomt!
    Veel sterkte de komende dagen!!!!!!!

Veel liefs Sam

#2866945 Quote

Hoi….

Weet precies hoe je je voelt..Heb donderdag ook mij NOD…Heb sinds eind vorige
    week ook het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn..
    Maar het wordt met de dag minder…Ben ook bang dat ik toch ongi. wordt of de test
    inderdaad negatief….
    We houden elkaars handen maar vast geloof ik..hahahaha…
    Succes en rustig blijven.. probeer ik ook te doen…Hoe moeilijk het ook is…

Liefs en een dikke knuffel Lies..

#2866949 Quote

hoi Bieb,

ook ik hou je hand vast en leef met je mee. Heel herkenbaar hoor al die stress en ongeduld...

Hou vol!

#2866955 Quote

hallo

nou ik herken het ook
    ik heb vandaag mijn nod en ben tot nu toe nog niet ongesteld
    ik heb de afgelopen weken ook het idee gehad dat het raak is, maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van
    ik heb namelijk een beetje last van rug zoals ik altijd heb als ik ongesteld moet worden
    (wel in mindere mate, maar toch)
    ik zat ook al dagen in de zenuwen maar ik heb me niet kunnen bedwingen
    ik heb gister getest en het was negatief
    ik dacht misschien ben ik net die ene die wel voor haar nod kan testen (hoezo jezelf gek maken hahahaha)
    ik duim voor iedereen
    veel succes met de zenuwen allemaal

liefs ikjes

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866976 Quote

Ik vind het zoooooo grappig dat de meeste (incl. ik zelf vaak hoor!!) toch te vroeg al testen met het idee… Misschien is hij toch al positief.
    Hoezo eigenwijs hahahahaha!! En daarna lekker nog eigenwijzer denken maar misschien ben ik stiekem toch wel zwanger want tja… ik was te vroeg met testen…

Dat hebben die fabrikanten toch maar goed voor elkaar!
    Goud geld verdienen ze met   ons.

Ik wordt echt met het uur zenuwachtiger.
    nog 2 dagen… nog 2 nachtjes dus…
    en dan waarschijnlijk om 05.00h al wakker van de zenuwen en als een speer naar de wc.

Vrees voor een negatieve test. En dan nog blijf ik lekker denken dat het toch raak is omdat het de vorige 2 keer ook zo was… tjonge… waarom ga ik eigenlijk testen donderdag???

GEWOON OMDAT IK HET NIET MEER HOU!!!

Hahaha

Groetjes Bieb ongeduld hihi

#2866988 Quote

hahahahha ja stom he
    veel te ongeduldig door toch eerder te testen
    vorige maand (mijn eerste ronde) had ik helemaal geen zenuwen want toen wist ik eigenlijk zeker dat het niet raak was
    toen dacht ik ook nog: ik ga nooooooiiiit eerder testen want daar heb je niks aan
    en wat heb ik nu gedaan? toch eerder getest want….. je weet maar nooit hahahahahha
    inderdaad heeeeel eigenwijs
    gelukkig ben ik niet de enige
    vandaag is dus mijn nod en ik ben nog niet ongesteld, dus er is nog hoop
    maar ja het kan natuurlijk ook omdat ik er zo mee bezig ben
    nog maar wachten dus
    veel succes allemaal

liefs ikjes

#2866994 Quote

ha ha, allemaal even ongeduldig dus, dacht nog wel dat het aan mij lag of zo. Zelf ook te vroeg getest en natuurlijk negatief. Ondertussen al meerdere testen erdoorheen gedraaid hoor, nog steeds negatief, ben nu al 9 of 10 dagen over tijd…..
    We zien het wel, heb nog testen liggen en probeer hier maar zo lang mogelijk vanaf te blijven, wat natuurlijk moeilijk is. Houd mezelf steeds voor dat het toch negatief is en probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen.

groetjes, ik duim voor ons allemaal
    Roos

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct