Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23213 De Spanning Stijgt

• Auteur

al 5 dagen te laat en nog niets te bekennen! Eind deze week dan maar een test doen. Als die negatief is ga ik zaterdag lekker shoppen voor nieuwe winterkleren…En daarna uit eten met een dikke fles wijn. En anders stel ik dat met liefde nog een jaartje uit!!
    Ben nu trouwens toch echt gestopt met de borstvoeding, want Hanneke had er geen zin meer in. Scheelt misschien toch ook wel weer voor m'n cyclus, dan weet ik in elk geval dat de BV geen oorzaak kan zijn voor het wegblijven van de menstruatie.
    jullie horen het wel!!
    spannend!!

groetjes Klarie

#2866944 Quote

spannend hoor Klarie!
    Ik duim voor je dat je gewoon wel zwanger bent.

#2866980 Quote

Spannend!!!

En als het niet raak is gaat bij mij de fles rode wijn volgende week ook weer ff open hoor!
    en dan eten we ook lekker Biefstuk! hihi we moeten er maar positief naar blijven kijken toch?!

Groetjes Bieb.

#2867085 Quote

nog steeds niets…
    ik voel me wel een beetje vreemd nu…
    al een paar dagen wat last van rot gevoel in de onderbuik, net of je wel ongi moet worden maar het blijft hangen…
    nog een paar dagen wachten met die test want ja, door de BV weet je het maar nooit
    (misschien heb ik wel een klein griepje, heb vandaag de hele dag al buik/maagpijn)

groetjes Klarie

#2867132 Quote

Hai hai,

Ik ben nu 3 dagen overtijd, maar helaas kan het ook gewoon een onregelmatige cyclus zijn. Heb nog helemaal geen tekenen van ongi worden. Normaal had ik altijd wat buikkramp, of pijnlijke onderrug. Nu helemaal niks niks niks (1 klein mini puistje op mijn kin gehad, maar die is ook al weer vertrokken)
    Als ik neit zwanger blijk te zijn mag het van mij heeeeel snel komen die rode duiveltjes, dan is teminste mijn cyclus een beetje normaal.
    Succes allemaal

Lfs Niek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct