Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23216 Naar De Dokter Geweest

• Auteur

hoi hoi

vandaag tien dagen over tijd en heb vanmorgen mijn urine gebracht naar de huisarts

waar ik al bang voor was was het negatief
    waarom kan je lichaam je zo voor de gek houden
    ik was er helemaal van overtuigd dat ik zwanger ben
    last van mijn borsten ik voel mijn buikband iets oprekken
    ik snap er niks meer van

nu moet ik weer wachten tot mijn ong komt

maar kan het zo zijn als ik nog een week wacht en dan een nieuwe test doe dat het dan wel positief zal zijn ik ben nu al 10 dagen overtijd of zou dat onmogelijk zijn

ik voel me nu echtbedankt alvast dat jullie dit willen lezen

groetjes

#2866971 Quote

O, engel…
    Wat Kl*te zeg!
    Heb je altijd een onregelmatige cyclus of juist helemaal niet?!?
    Spui hier je frustratie maar hoor!! Er zijn weinig andere plekken waar mensen ZO met je mee kunnen en willen leven als hier!!

Hoop voor je dat je nu snel ongi wordt en dus door kan gaan…
    Of je idd nog alsnog zwanger kan zijn?? Tja… als je heel laat je eisprong hebt gehad misschien wel. Dan maak je nu nog gewoon niet genoeg hormoon aan…

Maar helaas kan ik daar natuurlijk geen zinnig woord over zeggen…

Kop op meid. Is het niet deze ronde (wat verschrikkelijk balan is natuurlijk!) Dan is het vast de volgende ronde raak!!

Liefs Bieb.

#2866992 Quote

Hoi Engel,

Balen zeg!! Misschien later nog maar een keertje testen.
    Weet precies wat je voelt, ben zelf nu 9 (of 10?) dagen over tijd en heb zelf afgelopen zondag nog getest, negatief. Probeer het nu maar af te wachten wat er gaat komen, hoe moeilijk dat ook is, bah, balen. Ben misschien ook wel te ongeduldig, heb al wel vast weer nieuwe testen besteld en vandaag ontvangen per post. Hopenlijk kan ik daar nog even vanaf blijven, anders valt het weer zo tegen als het (weer) negatief is. Je wilt het zo graag zien hè, die twee streepjes……
    Heel veel succes gewenst en hopenlijk binnenkort positief!

groetjes,
    Roos

#2867030 Quote

hallo lieve mensen

bedankt voor jullie lieve reactie maar ik word er erg moederloos van
    het duurt allemaal zo lang vooral omdat ik ook al 35 ben en met de andere 3 kinderen ging het iets sneller
    ik ben hier in huis ook al niet te genieten ik word echt gek van mij zelf
    en daar baal ik van mijn vriend probeerd me op te buren maar ik zit echt heel erg in een dip
    daar in tegen hou ik heel veel van mijn andere kinderen maar mijn biologische klok gaat ook door
    en mijn baarmoeder is ook al niet van 10 jaar terug
    ze hebben ook al een stukje van mijn baarmoedermond afgebrand
    dus ik weet niet of het nog ooit zou lukken

groetjes een onzekere moeder

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct