Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23218 Veel Afscheiding

• Auteur

Hoi Dames,

ik zit nog maar in de eerste ronde hoor, maar sinds een week heb ik echt enorm veel afscheiding! Gewoon wit en veel!
    Als ik zo eens rond lees, wordt ie bruiner als de RD er aan zit te komen, maar ik heb vrijdag 27 okt. mijn NOD of WOD.
    Hebben/hadden jullie daar ook 'last' van?

Mijn water zegt dat ik gewoon ongesteld ga worden, waarom ; geen idee!
    Het voelt gewoon zo…
    Vrouwenlichaam is zo raar..

xxx

#2866986 Quote

beste   wy2006

als ik het dus goed begrijp ben je nog niet zwanger.

ik heb gelezen in verschillende boekjes dat wanneer je meer wit vloed heb dat dat je
    vruchtbare dagen zijn.
    dat is ongeveer 2 weken voor je ongesteld moet worden . ik heb niet mijn agenda er bij gepakt maar volgens mij klopt het dan toch met 27 okt.

debbie

#2866987 Quote
    quote: morris reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2006 18:09:54'));

beste   wy2006

als ik het dus goed begrijp ben je nog niet zwanger.

ik heb gelezen in verschillende boekjes dat wanneer je meer wit vloed heb dat dat je
    vruchtbare dagen zijn.
    dat is ongeveer 2 weken voor je ongesteld moet worden . ik heb niet mijn agenda er bij gepakt maar volgens mij klopt het dan toch met 27 okt.

debbie

Hoi Debbie,
    Nee ik ben nog niet zwanger, wel zou mijn vruchtbaarste dag 14 oktober zijn, en dat is al geweest. Met jou tekst  zou het wel kunnen kloppen…

Ik zie wel, maar het maakt het allemaal wel veel spannender!

xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct