hoi R,
wat erg om te lezen dat je dit ook hebt meegemaakt, het klinkt precies als hoe het nu bij mij is,..inderdaad bij het afvegen wat bloed,..dan weer heel weinig dan weer wat meer.Ik lees veel verhalen op internet dat t een kans van 50% is dat t blijft zitten en dat t eventueel een gesprongen vaatje kan zijn maar dan lijkt mij dat het inmiddels wel al gestopt zou moeten zijn,..misschien een smerig verhaal maar toen ik even naar de wc moest voor iets anders dan een plas,..werd het ook wat erger.
ik kan me heel goed voorstellen dat t een hele klap is geweest,..je hebt er ook een tijd mee gelopen zeg! vanaf t eerste moment dat je positief test past dat kindje al zo in je leven en dan ineens is het weg,..wij zijn ook erg verdrietig,..al zijn we pas 25 en is onze dochter pas 21 maanden.,..toch was dit kindje zo gewenst en ik snap best wel dat de natuur zijn werk doet,…maar t voelt toch erg vervelend.
ik vraag me ook af of ik het echt ga merken dat ik t vruchtje verlies,..het moet nog zo klein zijn,..misschien is het al weg,..hoe weet ik dat dan zeker?? de vk en huisarts kunnen niets doen,..en wat nou als ik denk dat t weg maar dat het er toch nog zit??? heel onduidelijk allemaal.
ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat t nu wel goed gaat.
veel liefs janneke