Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23221 3 Weken Over Tijd

• Auteur

ik ben vandaag   3 weken over tijd!!

is er iemand die dit   ook heeft gehad en daarna alsnog positief heeft getest??
    ik heb ook al een paar dagen een opgeblazen buik!! alsof ik al   2 maanden zwanger ben,echt niet normaal gewoon.
    help!

groetjes jolanda

#2867001 Quote

he jolanda,
    Zolang overtijd heb ik nog niet meegemaakt.Maar een week alwel.Frustrerend he!!
    Nou ik hoop dat je toch zwanger bent,en zo niet dan hoop ik voor je dat je zsm ongesteld wordt.Zodat je ook geen ''valse'' hoop houdt!

Liefs annie1

#2867003 Quote

Hey Jolanda,

Ik ben in febr. gestopt met nuvaring en die maanden daarna altijd keurig op tijd ongesteld. In aug. was ik 2,5 week overtijd. Helaas ben ik toen toch ongesteld geworden. Afgelopen maand was ik 1,5 week overtijd en weer ongesteld. Het lichaam is een raar ding! Hopelijk deze maand wel raak! 29 okt NOD.

Maar goed daar schiet jij natuurlijk niets mee op. Mijn moeder was 4 maanden zwanger van mij en de test was nog steeds negatief dus er is hoop!

Veel succes!

Gr. Sam

#2867026 Quote

Hoi jolanda,

Mijn vorige ongi. was ook bijna 3 weken later. Dus weet wat je mee maakt. Ik ben het uit eindelijk toch geworden. Als ik toch van een gewone cyclus uit ga is volgende week vrijdag ongeveer. mijn nod dag. Dus ben benieuwd of ik weer 3 weken later ongi wordt.
    Ik kan je dus niet blij maken sorry!
    Je wilt heel graag begrijp ik uit je berichtje.
    Wat ik snap want dat heb ik ook. Maar ik kan je niet echt helpen.
    Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het bij jouw wel uit blijft om de goeie reden.

Liefs An

#2867147 Quote

hoi meiden

bedankt voor jullie berichtjes!!
    nou ben ik toch toevallig vandaag lichtelijk ongi geworden, echt alleen bij het afvegen.
    ik ben voor het eerst eens blij om ongesteld te worden!!! jippie!!
    nu moet ik toch gewoon weer van mijn cyclus van 26 dagen uitgaan??

groetjes jolanda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct