Hallo ik ben wendy en ben 23 jaar ik heb een dochtertje van 4 jaar en we zijn nu vanaf april 2005 bezig voor een derde kindje ( ik heb in november 2001 mijn eerste kindje verloren bij een zwangerschap van 26 weken)
maar het wil maar niet lukken ik ben de eerste 5 maanden niet ong geworden !! en iedere keer daarna wel, niet op tijd en de laatste maanden was ik eigenlijk iedere keer 4 dagen eerder als wat ik moest zijn en nu moest ik de 15de ong worden en nu is het de 17 de en er is nog niks!! maar ik heb maandag (1 dag overtijd ) een test gedaan en die was negetief maar nu lees ik hier dat sommige dat ook hebben gehad en na een paar dagen weer een test deden en toen wel zwanger waren nou dan hoop ik daar dan maar op want ik begin het nu toch wel moe te worden om iedere keer weer ong te worden!!!
ben ook al bij gyn geweest en daar moet ik nu weer 18 dec terug komen en dan krijg ik verdere onderzoeken omdat ik dus een tijd geleden een bacterie bij me droeg en die heeft dus eigenlijk alles wel eens kunnen tegen houden!!!
tot snel weer en dan hoop ik goed nieuws te hebben maar dat zal toch wel weer niet zoals gewoonlijk!!!
doei doei