Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23223 Voel Me Sippies

• Auteur

hallo meiden
    tis lang geleden dat ik wat geschreven heb maar ik heb wel vollop meegelezen
    ben een beetje in een dip
    maart is mijn spiraaltje verwijdert en vanav juli zijn we serieus bezig
    mijn nod is vrijdag of zaterdag maar soms heb iknu al het gevoel dat ik wat ongi kwaaltjes voel
    het lijkt wel of ik me ook helemaal niet kan voorstellen dat bij mij ook eens een test positief zal zijn
    morgen word een vriendin van mij ingeleid voor haar 1e kindje en ik hoor al drie weken niets dan klaagzang
    ik weet en zie dat het zwaar is maar ik zou zo graag in haar schoenen staan
    ook merk ik aan mezelf dat ik veel met mijn lijf bezig ben of ik misschien iets voel dat op een zwangerschap lijkt maar ik ben voornamelijk moe maar daar is het ook de tijd van het jaar voor
    verder niets geen opgezette borsten , misselijkheid of wat dan ook….zie het voor deze maand dus ook niet gebeuren
    volgende maand ismijn vriend een week weg en je raad het al precies de klus week baal ik ook vreselijk van…

heeft iemand tips hoop of adviezen zit er echt een beetje doorheen

alvast bedankt xx

#2867020 Quote

Ach meid,

Wat klinkt dat verdrietig.
    Weet niet wat ik moet zeggen om je op te vrolijken.
    'k hoop dat je de moed niet op zult geven. Het is vaak erg moeilijk die periode van wachten. Ook ik had er toen maar ook nu we voor een tweede gaan veel moeite mee.
    Ik probeerde altijd op die moelijke momenten iets te gaan doen. Ik ken mezelf namelijk wel, als ik er eenmaal aan denk gaat het niet maar zo over. Dan ging ik dus maar iets doen wat ik kon verzinnen. Als ik dan een tijdje bezig was kon het zo zijn dat ik er niet meer zoveel aan dacht. Ook gebeurde het dan wel eens dat ik er even weer iets nuchterder tegen aan kon kijken.

Misschien helpt het allemaal wel helemaal niet wat ik zeg, maar ik wilde toch iets proberen om je op te vrolijken.

Meid, kop op!!!

Liefs Til

#2867032 Quote

hoi til

bedankt voor je lieve woorden
    verstandelijk weet ik het ook allemaal maar mijn gevoel werkt nou eenmaal niet mee
    als ik je goed begrijp ben je bezig voor de 2 e?
    heeft het bij de eerst lang geduurt voor je zwanger was?
    had jij al verschijnselen voor je nod of had je ook het idee gewoon ongi te worden

groet xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct