Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23226 Ik Snap Er Helemaal Niks Meer Van Apos

• Auteur

hoi allemaal

sorry moet ff me frustratie kwijt denk ik
    9 augustus dus voor het laatst ongesteld geweest sinds een week of 2 duizelig, moe , misselijk sinds eergister zeer pijnlijke tepels, puistjes, t gevoel alsof er duizende vlinders in me buik als een gek tekeer gaan.

2 testen gedaan vorige week vrijdag nacht ( negatief) afgelopen zaterdag ochtend (negatief) maandag bloedgeprikt (algemeen onderzoekje omdat ik dacht aan bloedarmoede) morgen w.s uitslag)

normaal als ik ongesteld moet worden heb ik een aantal dagen van te voren de volgende klachten:
    buikpijn, rugpijn heeel eventjes pijn in me tepels daarna me hele borsten voornamelijk aan de buitenkant , puistjes

ene kant denk ik ja ben zwanger aan de andere kant denk ik nee

pffff   wat kan me lichaam toch gek doen :S wordt er niet goed van :'(

wat zeggen jullie??

liefs Missie
    alvast bedankt voor het lezen/reageren

#2867031 Quote

niet vrijdag nacht maar dinsdag nacht 😉

#2867037 Quote

Hoi Missie,

Ik heb het echt met je te doen. Echt vervelend dat je zo voelt. Kon ik het maar voor je op lossen maar dat gaat niet. Ik hoop dat je morgen meer weet. Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden maar het kan toch ook echt zijn.
    Het is vervelend maar afwachten is het enige.
    Laat morgen even weten als je wat weet van je uitslag.
    Ben erg benieuwd.
    Blijf voor je !

heel veel liefs An

#2867040 Quote

hallo, ja is echt kut he!!! heb ik ook al 19 maanden dan denk ja nu is het zover en dan doe ik een test en een uur of een dag later wordt ik ong!!!!! maar ik hoop dat wij allemaal een keertje hier neer kunnen zetten eindelijk het is zover!!!!!!!!!!!!!
    veel succes morgen, we lezen het dan wel verder hoe het nou verder gaat, tot snel

groetjes wendy

#2867101 Quote

Nou de uitslag van bloed onderzoek: alles is goed

pfff maar ik viel me dus niet goed :S krijg nu zetpillen voor de misselijkheid als het niet overgaat moet ik weer terug komen

ondertussen : nog niet ongi,geen pijne borsten wat ik normaal heb als ik ongi moet worden maar wel zeer pijnlijke tepels en de rest ook nog steeds, moe duizelig misselijk rommeltje in me buik etc

ik heb wel een test liggenhier nog maar probeer te wachten tot zaterdag

kga maar es douchen

liefs Missie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct