Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23228 Wie O Wie Vandaag Zn Nod

• Auteur

Ikke dus en er is nog helemaal niks! Geen duiveltjes. Moest kokhalzen bij het tandenpoetsen. We wachten maar af deze keer ga ik echt niet vroeg testen.
    Hoe is het met de anderen die rond vandaag hun nod hadden?

#2867045 Quote

Goed hoor dat je nog niet test!! Dat je dat kan!
    Ik heb mijn NOD morgen en moest me vanmorgen al inhouden om niet te testen.
    Maarrr ik ben een grote meid geweest hihi.

Morgen ochtend wel hoor! Al vermoed ik niet dat er dan al wat uit komt.
    Maar ik heb 3 romed testen liggen dus ach…. eentje voor 'niets' vind ik niet zo erg.

Ik voel normaal mijn ongi ook nog niet aankmen hoor dus kan er niets over zeggen hoe het nu is.

Afwachten nog maar even (zei ze dapper…)

Wanneer wil je gaan testen??

Groetjes Bieb.

#2867097 Quote

wat betekent NOD?? ik ben pas vanaf gistern hier dus weet eigenlijk nog niet zo goed wat alle woordjes betekenen!! wie helpt mij??

groetjes wendy

#2867163 Quote

nou, het werk leidt gelukkig enigzins af. Moet er toch nog veel denken. Ben nog niet echt ongi, maar wel drie keer een obtest gedaan en dan een druppeltje bloed. wat dat dan weer is weet ik dus niet, nog nooit gehad.mn mannetje wort nu zelfs ongeduldig en wilt graag vanavond testen. Eigenlijk durf ik het niet. Ben bang voor weer een teleurstelling. Maar o die nieuwsgierigheid is toch ook wel groot. pfff.
    Ben er nog niet uit of ik nu of morgenvroeg test. Heb twee cb-testjes hier liggen.

NOD betekent Niet Ongesteld Dag. Dat is de dag dat je ongesteld zou moeten worden , maar dat je het niet wordt omdat je dus   (hopelijk) zwanger bent.
    Ben je net bezig zwanger te worden Depri? En betekent die naam wat ik denk dat ie is?

groetjes Ilona

#2867173 Quote

hallo, oh nou snap ik het !! ja ik   wordt steeds meer depri, ben nu al 20 maanden bezig om een derde kindje te krijgen, mijn eerste is dood geboren en nu heb ik een meisje van 4 jaar ik was die 2 keer kei snel zwanger maar nu!!!!!!!!!!! duurt me echt   te lang, maar ik hoop voor je dat de test positief is!!! ik ben nu ook alweer 4 dagen overtijd maar heb al twee testen gedaan maar nog steeds niks, iedereen zegt is te vroeg de hormonen zitten nog niet in je urine maar ik geloof dat niet zo ik zal wel dan in het weekend weer ong worden weer een …weekend maar ja alles komt goed , veel succes we lezen het morgen allemaal nog wel,
                                                                     groetjes

#2867176 Quote

heb dus net toch een test gedaan….negatief. Maar nog steeds geen duivels. Ik ben altijd zeer regelmatig ongi. Maar ja zal dan wel een dagje later zijn.

Wat een vervelende gebeurtenis Wendy. Een kindje verloren. Geniet lekker van je kleine meid en heel veel succes met zwanger worden van de derde!
    liefs Ilona

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct