Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23230 Hoiii Wie Herkend Dit

• Auteur

Vanmorgen toen ik opstond was ik erg duizelig en was misselijk.
    Heb sinds eergister gevoelige tepels en ben soms wat moe.
    Ik drink smorgens altijd lekker verse koffie maar toen ik de koffiebus open maakte moest ik bijna overgeven.
    Nu is dat misselijke wel bijna weg, maar dat duizelige is er nog steeds.
    Mijn NOD is 22 oktober.
    Dus nog ff wachten, maar zou ik eventueel zwanger kunnen zijn??

Liefs mesa

#2867062 Quote

Hoi Mesa!

Het zou kunnen. Je hebt alle symptomen en ze zeggen dat je die al kan voelen vanaf een week voor je nod. Ik hoop het voor je. Nog even wachten en je zult het weten

Succes!!

#2867064 Quote

Hoi, wat spannend voor je Mesa!!
    Volgens mij kun je inderdaad al een paar dag voor je ongesteld moet worden al symptomen hebben.
    Ik hoop het voor je.

Ik ben zelf nieuw hier,heb me vandaag aangemeld.
    We hebben al 2 kids van 11 en 5 jaar,en we willen er nog graag 1 bij(ik wil het zo graag allemaal nog 1 keer meemaken;het zwanger zijn,de schopjes in je buik,de kraamtijd,geweldig!).

Groetjes "vlindertje4"

#2867065 Quote

Hey !

Tja, ben je zwanger…..ik hoop voor je van wel, maar helaas kan je lichaam je ook goed voor de gek houden.
    Het enige wat je kan doen is afwachten en hopen dat de duivels zondag wegblijven.
    Ik duim in ieder geval met je mee.
    Spannend he?

Liefs van Miena.

#2867067 Quote

Hoi vlindertje,

Jij gaat net als ons dus weer een spannende tijd tegemoet.
    Ik ga pas voor mijn eerste kindje, maar hoop dat ik het gevoel van een kindje in je buik ook gauw mee mag maken. Lijkt me geweldig!!
    jij ook succes met klussen

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct