Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23232 Zwanger Worden

• Auteur

Hallo allemaal,

Leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik ben Kim, 28 jaar en pas getrouwd. Ook wij zijn bezig voor een 1e kindje. Ben nu pas een paar weken gestopt met de pil, dus we zijn pas net opweg.

Ik ga proberen om er niet zoveel mee bezig te zijn, maar volgens mij wordt dat hoe langer het duurt hoe moeilijker.

Ben ontzettend benieuwd hoe lang het gaat duren.

Ik lees wel elke keer bij jullie dat iemand ongesteld is geworden en dus baalt, maar ik lees helemaal niet dat iemand zwanger is….. Staat dat ergens anders?

#2867094 Quote

hallo, nee we worden gewoon niet zwanger, en sommige die wel zwanger worden dan staat het ook op deze site, dan is het goed nieuws maar van de 10 keer is het 9 keer shit weer niks!! heel veel succes en ik hoop dat het bij jou wel eerder is dan bij mij want ik ben nu al 20 maanden bezig en nog niks, maar ja alles komt goed zeggen ze !

groetjes

#2867095 Quote

hallo, nee we worden gewoon niet zwanger, en sommige die wel zwanger worden dan staat het ook op deze site, dan is het goed nieuws maar van de 10 keer is het 9 keer shit weer niks!! heel veel succes en ik hoop dat het bij jou wel eerder is dan bij mij want ik ben nu al 20 maanden bezig en nog niks, maar ja alles komt goed zeggen ze !

groetjes

#2867131 Quote

Vooral niet de moed opgeven he!!!!!
    Depri…jij ook niet hoor!
    Vergeet niet dat hier veel mensen op de site zitten die net begonnen zijn, en ja dan meot je gewoon heel veel mazzal hebben.
    Maar snap het wel een beetje hoor, ik wil ook zo snel mogelijk zwanger worden.
    Ben nu 3 dagen overtijd, maar verwacht het ook niet na ronde 1.

lfs Niek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct