Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23234 Zooi

• Auteur

hallo even af reageren hoor!
    net weer een test gedaan en weer niet zwanger!!! naar gyn gebeld en verhaal verteld zegt ze dat het misschien nog te vroeg is voor een test!! ja wanneer is dan wel de goede tijd??? ik moest eigenlijk zaterdag al ong worden en is er nog niks!!! wel pijn in mijn rug en af en toe wat pijn in mijn buik maar er komt maar niks!!! en na 20 maanden moet de cyclus toch wel   voortaan redelijk zijn!!???
      ik zal blij zijn als het 18 dec is dan kan ik naar de gyn en dan moet er maar onderhand iets gebeuren hoor want nu wordt ik wel een   beetje   moe van iedere maand hetzelfde liedje!!! als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan doe ik nog 1 test en is die dan ook weer niet zwanger dan bel ik het ziekenhuis en dan moeten ze maar eerder laten komen en even alles na kijken!!! want eerst ben je 3 of 4 dagen te vroeg ong en nu ben ik weer 4 dagen overtijd en is er ook niks dan weet ik het ook niet meer hoor!! nou ga ik ophouden met zuren en proberen om even mijn gedachten te verzetten , ik denk dat ik lekker ga winkelen lucht altijd wel een beetje op!!!

tot snel weer!!!!!!!!!!!!!!!!

#2867102 Quote

Hallo depri

Wat balen dat je ook zo lang moet wachten.
    Maar ik doe al zeker een half jaar geen zwangerschap test meer ik wacht wel als ik een week zeker overtijd ben eigelijk hou ik het niet eens meer bij wanneer dat is maar vaak voel ik het wel aan komen gelukkig en ben ik niet in een keer ongi.
    Ben je al in het ziekenhuis geweest?   Of ben je voor een bepaalde tijd naar huis gestuurt om het nog te proberen.
    Maak je maar niet te druk en denk ook ik kom een keer aan de beurt.
    Ik weet heel goed hoe het is soms heb je weer even in inzinking en dan gaat het weer een tijdje goed.

Ik ga jou ook niet zeggen van denk maar even aan iets anders wat dat weet je zelf ook wel en dat  is  nou net iets wat je niet wil horen.

Ga maar lekker winkelen en leuke dingen doen even afleiding en over een paar dagen ga je er weer met frisse moet weer tegen aan.

Sterkte lily

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct