Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23242 Ik Word Gek

• Auteur

Hallo Dames,

Even van me afschrijven. Ik word gek van de spanning! Wat duren die laatste dagen tot mijn NOD lllllaaaannnnggg!!!!!
    Mijn NoD is vrijdag 20/10. Heb nog nergens llast van. (behalve van zenuwen)Vaak heb ik een dag van te voren wat roze slijm, nu nog niets. Heb echter ook nog geen andere klachten

Ik hoop dat het deze keer raak is. We hebben er in ieder geval alles aan gedaan hihi (erg flink geklust).

Nog maar even afwachten.

Veel liefs Sam

#2867175 Quote

Heej Sam!

Hier een troost: mijn NOD is 27/10 en ik hou het nu al niet meer van de spanning…..
    Nog een paar daagjes voor jou meid en dan is het zover, gewoon niet te veel aan proberen te denken en voor je het weet is het vrijdag! Duurt nog maar twee daagjes!
    Ik zal voor je duimen!!!

Liefs Kim

#2867184 Quote

Hoi Sam,

Ja, erg he! Dat wachten. Hoop voor je dat je wachten wordt beloond .
    Mijn nod is rond 27 oktober. Precies weet ik het niet was de vorige keer over tijd dus.
    Maar heb nu 30 dagen aan gehouden. Nog even door zetten tot a.s. vrijdag.
    Probeer je eigen beetje af te leiden. Ga iets doen wat heel leuk vind. Helpt misschien.

Liefs An

#2867197 Quote

Hoi!

Morgen is het zover, dan kun je testen! Spannend hoor!
    Ik moet helaas nog een week wachten (27 oktober)… en ik hou het nu al bijna niet meer! Ik heb het cilofaantje al van de verpakking van CB gehaald en de gebruiksaanwijzing al wel 3 x doorgelezen!!! (en dat terwijl die echt niet anders is dan vorige maand!)

Ik zal duimen dat je  positief test!

Saskia

#2867199 Quote

hoi Sam en de rest

Nog 1 dag   dus nog even volhouden hoor.. Ik heb zelf morgen of de 24 okt. dat weet ik niet precies mijn nod maar heb ook nog nergens last van . De vorige keren had ik allemaal kwaaltjes maar dat komt ook door het ontpillen en nu niets.Nou ik hoop dat je veel afleiding hebt vandaag zodat het snel vrijdag is.De rest ook nog veel succes met wachten het duurt inderdaad nou lang terwijl je er hiervoor eigenlijk nooit bij stil stond ,dat vindt ik tenminste. Ik bedoel de tijd   dat je nog niet graag zwanger wou worden.en nu duurt de tijd naar de nod dag wel heeeeeel lang.
    groet indy

#2867203 Quote

laat je niet gek maken hoor!
    hier nog zo'n neuroot. Vanmorgen mijn ontbijt laten staan omdat ik me niet lekker voelde. Maar ik zei al, avst een klein buikgriepje, want ik had ook wat diarree en mijn kleine meid is ook niet helemaal lekker, aan haar luiers en eetlust te zien…
    jij gaat morgen testen, ik zaterdag. Tsjonge, nu toch al een week te laat, begin net als jij toch wel wat nerveus te worden… Misschien slaat dat wel op mijn maag!

succes en hopelijk een positieve uitslag!

groetjes Klarie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867214 Quote

Ik vind het ook een drama om te wachten tot de NOD hoor!!
    En nu is het bij mij vandaag zo ver en is de test alsnog negatief…
    ik wacht nu weer 3 dagen. Nog nog niet ongi nou dan verwacht ik wel 2 dikke strepen hoor!!!

Ik duim voor jullie!
    Jullie voor mij!?!?

Ennuh…. niet net als ik de halve nacht wakker liggen tot je kan testen hè!

Liefs Bieb.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct