Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23244 Hormonen

• Auteur

Hallo allemaal,

We zitten nu in ronde 2, na een eerste hele vroege miskraam (positieve test, en toch 2 dagen later ongi)
    En gisteren was ik in het huis bezig en werd ik me toch misselijk! En dat terwijl ik pas 27 oktober mijn NOD heb!
    Verder heb ik al een week een zere rechterborst.

Het is pas een jaar en negen maanden geleden we zwanger werden van mijn zoontje Thijmen (hij wordt volgende week zondag 1! Trots dat ik ben!)
    Maar wat vergeet je dat toch snel!

Vorige maand was ik ook al zo misselijk in de 2 weken voor mijn NOD.

Kunnen de zwangerschapskwalen echt al zo vroeg beginnen? Zouden de hormonen nu al toeslaan? Kan dat? Ik dacht zelf dat dit pas rond de 6e/7e week gebeurde, maar ja.

Mijn man zei gisteren trouwens: "volgens mij ben je zwanger! je bent zo anders! En vergeetachtig!" (ik ben gisteravond chocola gaan halen, wat ik anders nooit doe… en het smaakte me niet eens!)
    Zou het dan toch….?
    Ik durf het bijna niet te hopen…

Groetjes,
    Saskia

#2867210 Quote

hoi Saskia…

Ik was ook ruim ander halve week voor mijn nod misselijk…dacht eerst dat het buikgriep was..heb vandaag mijn nod..en jahoor zwanger.. Ik hoop dat alles goed mag gaan..
    Succes hoop dat het raak is..

Liefs Lies..

#2867212 Quote

Hoi Sas,

Erg spannend allemaal. Volgens mij kan je redelijk snel reageren hoor!
    En wat grappig dat je man al zegt dat hij denkt dat je zwanger bent!!!
    Hoop dat hij gelijk heeft.

Dus je zoon wordt al weer 1.
    Spannend hoor zo'n 1e verjaardag.
    Hebben wij in april dit jaar gehad met onze dochter.
    En ze was echt   de hele dat het zonnetje in huis!
    Daardoor hebben wij ook extra genoten!

Ik wens je veel plezier zondag en hoop voor je dat nr. 2 al onderweg is!!!
    Ik zit er ook heftig voor te duimen bij ons!!

Groetjes Bieb.

#2867231 Quote

Ha meiden,

bedankt voor jullie reacties. Nu ik er zo over na zit te denken had ik er vorige maand ook best wel last van: een beetje misselijk, maar vooral mijn humeur had erg te lijden. En toen heb ik toch ook zwanger getest. (het mocht niet zolang duren, maar ja, misschien deze keer beter)

Ik kan bijna niet wachten tot mijn NOD!

Groetjes,
    Saskia

#2867238 Quote

Heej mama sas!

Mijn NOD is ook 27/10 dus kunnen we allebei in spanning afwachten! Ik voel mezelf nog niet zoveel anders dan normaal eigenlijk, maarja dat hoeft ook niet natuurlijk. Maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben (nou misschien stiekem toch een beetje hahah) het is ook nog maar ronde 1 voor mij voor mijn eerste kindje….

Ik hoop echt dat je zwanger bent en maar hopen dat de 27ste een goede dag voor ons beiden is!!!

Liefs Kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct