Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23246 Zoals Verwacht Nog Negatief - pagina 2

• Auteur

Ha Bieb,

Bedankt voor je berichtje.
    Ben benieuwd of dat je je in hebt kunnen houden.
    Ik duim voor je.
    Als ik zelf maandag nog geen rd heb dan maak ik n afspraak bij de ha. Maandag ben ik bijna 2 weken overtijd en dan mag hij me helpen.
    Succes met testen en hoor t graag.

groetjes polla

#2867357 Quote

Hallo allemaal,

Zoals jullie zien is er bij mij ook nog niks te bekennen.
    Mijn Nod was maandag!
    Ik las iets van een "zoet geur" aan de urine….is dat een zwangerschapteken??
    Ik heb al 2 weken gevoelige tepels, ene keer minder andere keer erger.
    Nog geen voortekens van de RD, ik ga van het weekeind nog maar een keer testen.
    De test van afgelopen zondag (1 dag voor NOD) was negatief.
    Wat een onzekere periode he.
    Durf bijna niet te testen.
    Mijn vriend wil er ook graag bij zijn, ik ben eigenlijk liever alleen , voor het geval het negatief is.
    We zullen zien.

Lfs Niek

#2867351 Quote

Hoi Bieb en Maaike,

Wil me graag bij julie voegen. Met een gemiddelde cyclus van 30 dagen was mijn NOD gisteren. Ik heb toen een test gedaan, maar die was negatief. Als mijn ongesteldheid uitblijft wil ik dinsdag weer gaan testen, ik hoop zooooo dat mijn ongesteldheid uitblijft. Ik leef mee met jullie aanstaande zondag en hoop natuurlijke op een positieve uitkomst voor jullie. Ik heb verder geen verschijnselen ….

Groetjes,
    Liene

#2867349 Quote

heeey bieb en maaike

ik duim me rot me duimen zijn zowat versleten hihihi zet hem op ik blijf jullie volgen ben reuze beniewd ik denk dat ik afgelopen woensdag me ei heb gevoelt dus duimen jullie ook voor mij??

liefs linda

#2867343 Quote

Dag meiden

wat spannend allemaal he IK HOOP het echt voor jullie dat het nu raak is
    ook ik ga morgen weer testen ik heb geen idee wanneer mijn NOD is maar die zal wel allang geweest zijn ( 9 augustus laatste menstruatie)
    de klachten die ik al eerder beschreef zijn er nog steeds dus wie weet
    2 x negatieve test gehad en morgen weer testen dan is het weer een week geleden en ben nog steedsniet ongie

an jij zegt me wat over dromen he nou ik ken het wel ik droom iedere nacht over kinderen etc hihi

bieb en maaike en ook an en alle andere ik duim voor jullie

liefs Missie

#2867337 Quote

Nou bieb en Maaike,

Jullie houden ons wel flink in spanning hoor!
    Ik hoop voor jullie dat je snel positief mag testen.

We wachten af!!…..

Liefs Til

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867335 Quote

Hoi Bieb,

Ben je nog niet ongi?
    Spannend, is het allemaal toch?
    Jij zei dat als je zwanger bent je meer kan gaan dromen toch?
    (bij nod week 43). Nou als dat zo is dan ben ik misschien wel
    zwanger. Maar ik moet nog wachten tot volgende week.
    Ik heb namelijk vanacht weer gedroomd. Als ik droom komen er ook altijd kinderen in voor. Nou we gaan maar afwachten.

Ik blijf voor je duimen.

Liefs An

#2867474 Quote

Hoi Bieb,

Ik las net dat je last hebt van je schaambeen? Ik heb dat ook alleen heel lichtjes. Ben vandaag ook heel licht in mijn hoofd (duizelig).
    Ik moet nog wachten tot volgende week.
    Maar krijg ook steeds meer het vermoede dat ik misschien toch wel zwanger ben.
    Maar ik ga er niet van uit.

Ik duim nog steeds voor je!!!

Liefs An

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen