Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23247 Allerlei Kwalen

• Auteur

Hoi,

Allerlei kwalen, maar nog steeds geen positieve test.
    Ben nu al een week overtijd en heb allerlei kwalen. Ik ben moe, heb zere borsten en ben ontzettend humeurig (volgens mijn man dan) en de test blijft negatief geven. Word hier zo onzeker van, want ik wil t zo graag.
    Kan dat eigenlijk wel dat de test negatief blijft of zou ik toch weer ongesteld worden?
    hhheeelllppp????????

Groetjes tante polla

#2867213 Quote

O,wat vervelend is dat zeg!
    Wanneer heb je nou voor het laatste getest.
    Het kan zijn dat je heel weinig hormoon aanmaakt en daarom nog geen positieve test hebt.

Zou denk dit weekend nog afwachten en anders lekker maandag ff naar de dokter gaan voor een bloed test!

Succes!
    Hoop dat je toch zwanger bent joh!

Groetjes Bieb.

#2867242 Quote

Hoi,

Heb zondag voor t laatst getest.
    'Ben vaak onregelmatig dus t zou kunnen dat er nog niet genog hormoon is aangemaakt.
    Ik wilt misschien ook veel te graag. Heb totaal nog geen tekenen dat ik ongi moet worden ( waar ik normaal wel last van heb).
    Als t niet zo is gaan we weer gewoon opnieuw klussen. Vind mijn man niet erg denk ik.
    Heb wel heel erg last van n hele droge uid op mn gezicht. Iemand daar bekent mee??

Groetjes tante polla

#2867247 Quote

Hallo Tante Polla,

Vervelend zeg.
    Ik ben nu 3/4 dagen over tijd en heb erg last van gevoelige/pijnlijke tepels.
    Ik heb 1 dag voor mijn nod getest en die was negatief.
    Nu durf ik neit zo goed nog een keer te testen, ik weet liever dat ik niet zwanger ben doordat de rode duiveltjes komen dan door een test.
    Ik wacht dus af, heb totaal nog geen voortekenen van dat ik ongesteld ga worden.
    Succes,

Lfs Niek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct