Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23249 Gierende Hormonen Wat Zal Dit Nou Toch Zijn Arggg

• Auteur

hoi dames

ik voel me de laatste 3 dagen zo anders de hormonen gieren doro me lijf je hoeft maar iets verkeerd te zeggen en kan in huilen uitbarsten! als ik iets op tv zie wat ik zielig vindt voel ik me zo verdrietig worden. wat is dit nou ytoch?? 4 oktober is de 1e dag van me laatste menstruatie en rond 1 november is me nod. dus zwangerschapkwaaltjes lijken het me niet, maar ja wat is hetw el! hebben jullie hier ook last van of last van gehad? ik ben zeeeer gevoelig op het moment. smorgens gaat het nog wel maar tegen een uur of 10 voel ik de hormonen weer gieren om gekkkkk van te worden. wie heeft dit ook gehad?

liefs linda

#2867220 Quote

whahahah til ik om bij jullie uithuilen hoor whahahahhahahaha zoals je ziet kan ook nog erg lachen hoor!

liefs lin

#2867222 Quote

dommmmmmmm ik bedoel natuurlijk bieb hihiih

#2867223 Quote

hahahahaha!!!

Hebbie ff tijd? Kom dan ff online.!!

Groetjes Bieb.

#2867225 Quote

bieb ik ben online maar zi eje nergens:S:S:S: wat een gedoe dit he whahah poohbeer is wel gelukt. probeer jij me anders nog een keer toe te voegen lol.

liefs lin

#2867228 Quote

Hoi Linda!

Ik heb vanochtend een zelfde soort draadje gepost.

Ik dacht ook dat je daar nu nog geen last van kon hebben, maar het kan echt hoor! Vorige maand (ik ben heel eventjes zwanger geweest: positieve test, en toch 2 dagen later ongi) was ik niet te genieten! Ik had een humeur als een een donderwolk 2 weken lang! Je hoefde ook maar iets te zeggen en je kreeg een snauw (had ik wel gelijk spijt van, maar ja…)

Nu ben ik ook al misselijk, en heb een zere borst (27 oktober mijn NOD, dus ik kan nog niet testen…)

Maar misschien zijn we wel zwanger!!! Nog even afwachten en dan testen!!!!!! Spannend hoor!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867233 Quote

Hoi Dames,

Mag ik bij jullie op het wachtbankje mee kletsen? Mijn NOD is 30-10, dus rond de zelfde periode.

Gelukkig heb ik geen last van korte lontjes en allerei andere kwaaltjes. Dat zou me nog veel onzekerder maken als ik nu al ben. Voor ons is het de 3e ronde, ik hoop zo op 3x scheepsrecht!

Sterkte dames, laat je niet gek maken door die hormonen hè!

Veel liefs,

Boli

#2867240 Quote
    quote: mama sas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2006 11:37:24'));

Hoi Linda!

Ik heb vanochtend een zelfde soort draadje gepost.

Ik dacht ook dat je daar nu nog geen last van kon hebben, maar het kan echt hoor! Vorige maand (ik ben heel eventjes zwanger geweest: positieve test, en toch 2 dagen later ongi) was ik niet te genieten! Ik had een humeur als een een donderwolk 2 weken lang! Je hoefde ook maar iets te zeggen en je kreeg een snauw (had ik wel gelijk spijt van, maar ja…)

Nu ben ik ook al misselijk, en heb een zere borst (27 oktober mijn NOD, dus ik kan nog niet testen…)

Maar misschien zijn we wel zwanger!!! Nog even afwachten en dan testen!!!!!! Spannend hoor!

hoi hoi

ergggggg he die hormonen ik kan ook herlijk snauwen en zeg er vervolgens wel sorry op hihihihi dat dan nog net wel lol! jah ik vind het zo spannend wie weet zijn we wel echt zwanger wil het zo graag weten hihihihi. Jij heb eerder je nod als mij spannend hoor.

liefs linda

#2867241 Quote
    quote: boli reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2006 12:31:18'));

Hoi Dames,

Mag ik bij jullie op het wachtbankje mee kletsen? Mijn NOD is 30-10, dus rond de zelfde periode.

Gelukkig heb ik geen last van korte lontjes en allerei andere kwaaltjes. Dat zou me nog veel onzekerder maken als ik nu al ben. Voor ons is het de 3e ronde, ik hoop zo op 3x scheepsrecht!

Sterkte dames, laat je niet gek maken door die hormonen hè!

Veel liefs,

Boli

hoi boli tuuuuurlijk mag je mee kletsen ind onze nod ligt dicht bij elkaar spannend he allemaal! ik duim voor je enne 3 x scheepsrecht geloof ik helemaal dus spannend!!!! tja die hormonen daar laat ik me niet door gek maken hihihi

liefs linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct