Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23250 Grrr Weer Niet

• Auteur

Hooiii,

Even stoom afblazen hoor, vandaag m'n NOD en ja hoor.. 't komt d'r weer aan. BAH. En ik voelde me nog wel zo zwanger! Nog nooit zulke zere borsten gehad enzo. Braaf geklust in  De Juiste Week.  En ik moet helemaal niet zeuren want dit is pas ronde 2, maar ik ben 2 x  eerder zwanger geweest, 1e keer ging  uiteindelijk fout maar 2e keer kregen we een prachtige zoon die nu 2 is. Beide zwangerschappen was het in 1 x raak en ik besef heel, heel goed dat je dan geluk hebt, vind mezelf dus ook wel een beetje het verwende nest uithangen want veel mensen zijn  maanden en maanden bezig. Maar nu ben ik in ronde 2 al helemaal sip. Zucht!  Dit wou ik even kwijt! Op naar de volgende ronde maar weer!
    Groetjes,
    Line  

#2867245 Quote

Hey !

Balen meid voor je dat het deze ronde weer niet gelukt is, maar kop op hoor, je zegt het zelf al, je zit in ronde 2.
    Wie weet is de volgende ronde wel voor jullie en ga je gezellig met de pufbus mee.

Liefs van Miena

#2867248 Quote

Hoi Line,

Balen mag altijd, of je nu in ronde 10 zit of in ronde 2. Het is toch ook gewoon niet leuk als je het graag wilt? Van mij mag je hier je gal spuien hoor!
    Zolang je zelf maar weet dat je al best veel geluk hebt gehad en ook niet vergeet dat het de 2e ronde is, dan mag je best even lekker klagen.

Voor de volgende ronde wens ik je veel klusplezier met een mooi resultaat.

Liefs Til

#2867258 Quote

Hey Line !
    Ik lees mijn berichtje net even terug en vind het toch wel lomp overkomen, maar zo is het niet bedoelt hoor.
    Het is inderdaad zo, of je nu één maand of een half jaar of langer bezig bent elke keer als het weer niet gelukt is baal je als een stekker.
    Succes in de volgende ronde, hopen dat het dan wel gelukt is he?
    Groeten van Miena.

#2867259 Quote

Hoi hoi,

Wat balen dat je dan weer ongesteld wordt he?!
    Heel herkenbaar je verhaal. Ik ben ook 2x eerder zwanger geweest, 1e keer een mk en nu trotse moeder van een dochter van 13 maanden. Ik ben pas 1 maand weer van de pil af en ik moest zelfs al even slikken toen ik vorige week ongesteld werd. Ik dacht dat je er bij een 2e minder mee zou bezig zijn maar het is bij mij juist niet zo.. Ach ja.. komende maand weer flink klussen! Succes!

groetjes F.

#2867483 Quote

Ha,
    wat herkenbaar zeg, wij zitten ook in ronde 2, gisteren NOD, vandaag nog geen RD, maar nega zwangerschapstest vanavond. Als het bij eerdere zwangerschappen meteen raak was (was bij mij wel zo) dan is het echt stressen als het nu niet zo is.

Sterkte,
    Stanneke

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct