Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23254 Mannen En Eisprong En Verplicht Nummer

• Auteur

Hee ladies, ff een vraagje. Hoe gaat t bij jullie rond de eisprong, zeg je letterlijk tegen je vriend/man dat je van deze dag tot die dag vruchtbaar bent. en tot hoeveel dagen voor en na de eisprong ben je vruchtbaar.En wordt het zo niet een verplicht nummer om die dagen te sexen?
    thnx alvast vr jullie reactie!
    Zuus
    (di eisprong tetest/gehad/gevoeld)

#2867315 Quote

hoi hoi,

ook ik zeg het tegen mijn man wanneer de vruchtbare dagen zijn…
    en als we het dan om de dag doen, zou ik het liefste nog vaker willen…
    hij wil het ook leuk houden en niet dat het zo`n verplichting wordt!
    van hup erin en klaar… klusseh!!

ik denk ook dat wij vrouwen er veel en veel meer met onze gedachten mee
    bezig zijn.. uittellen , temperaturen we willen ook zo graag!!!
    en mannen denken van het komt allemaal wel goed!!
    deze maand niet dan volgende maand!!!

idd moeten we het wel spannend blijven houden met wat al eerder
    is verteld bijvb. met massage…

leuk om van jullie te horen hoe jullie mannen dit ervaren..

Groetjes Bianca

#2867275 Quote

Oh, dus mn ovu test van di posi en hebben ma en woe geklust, dus dat is dan toch prima, maar als we dus vandaag nog klussen kan t ook nog raak zijn dus, of??
    thnx polla!!

#2867277 Quote

volgens mij is t altijd afwachtend.
    Op de site van 9maand.com staan ook nog handige tips over hoe je kunt testen of je in je vruchtbare periode zit.
    Ik vond t wel handig.
    Wij hebben ook vaak geklust in de periode en niet zwanger. Misschien deze maand.
    Laat t even weten als t zover is.
    Wanneer is je NOD??

G t p

#2867293 Quote

hai,
    Ik kan er dus ontzettend chagerijnig van worden als hij rond de eisprong geen zin heeft.We hebben hier aleens woorden over gehad dus zeg ik maar niet meer dat ik mijn eisprong heb.
    Hij vind (en hij heeft wel een beetje gelijk) dat het geen verplicht nummertje moet zijn maar dat we het gewoon alleen moeten doen als we zin hebben.
    Deze week heb ik dus mijn eisprong weet niet precies wanneer dus ik wil geen kans onbenut laten.
    Maar je raad het al meneer had gister geen zin hij was moe!!
    Nou vanavond maar weer mijn charmes in de strijd gooien haha!!!

Succes allemaal!!

liefs annie1

#2867294 Quote

Hi hi,
    Weet wat jullie bedoelen, gisteravond pos.ovulatietest en maar weer aan de klus…
    Dinsdagavond ook al geklust, maar gisteren moest het er natuurlijk ook weer van komen met die positieve test. Had echt een beetje het gevoel van "grijpen die kans, nu". Achteraf voelde ik me wel een beetje schuldig na het "moetje", maar het is uiteindelijk voor een goed doel hè.
    Succes allemaal
    xxgroetjesxx
    Roos

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867299 Quote

Hoi Zuus,
    Bij ons zegt mijn vriend als ik zeg dat de komende dagen de beste dagen zijn om te vrijen..; klinkt goed!!!''
    Zo zie je maar, hij vind de verplichting wel best..haha
    Hopelijk werpt het zijn vruchten af..letterlijk..haha
    We zijn eigenlijk meer weekend klussers..haha, al kids in huis he!!
    Groet R

#2867300 Quote

Hallo!!

Ben ik blij dat ik dit onderwerp lees…
    Bij ons is het helaas ook zo dat al ik in mijn vruchtbare periode zit dat mijn vriend dan net niet zoveel zin heeft…of dat lijkt maar zo omdat ik dan aan niks anders kan denken.
    Ik heb hem ook verteld wanneer ik vruchtbaar ben,maar ik vind idd ook dat ik hem niet kan verplichten,ik probeer dan wel,maar het is dan net zo of het juist andersom werkt…dus dat doe ik ook niet meer.
    Gelukkig klussen we wel regelmatig…maar ja of het dan op het juiste tijdstip is en of het dan ook echt raak is….dat is maar weeeeeeeeeeer afwachten!!!

Liefs,Swinnie

#2867302 Quote

Hoi,

Het lijkt wel of veel mannen zo zijn. Zij willen toch ook n kindje of is dat niet zo.
    Mijn man is er niet zo mee bezig en zegt dat ik dat maar allemaal bij moet houden. Lekker makkelijk. Bij jullie ook zo of denken ze bij jullie wel mee.

Groetjes polla

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct