Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23255 Wel Ongesteldheidsklachten Gehad Maar Niet Ongi

• Auteur

hallo allemaal

afgelopen dinsdag had ik mijn nod, ik ben nog niet ongesteld geworden
    ik heb gister (woensdag)  getest en die was negatief
    ik heb de afgelopen dagen wel heel erg het geboel gehad dat ik ongesteld moest worden
    lage zeurderige rugpijn en buikkrampen (het voelde precies zoals bij mijn ongesteldheid)
    die klachten zijn nu weg maar ongesteld ben ik niet, en niet geweest
    de vorige maand was mijn cyclus precies 28 dagen
    heeft iemand dit ook ooit gehad???
    ik vind het erg raar omdat ik wel die typische ongesteldheids klachten heb gehad (precies op mijn nod)

liefs ikjes

#2867288 Quote

Hoi Ikjes,

Ik had destijds ook precies op mijn NOD menstruatie-achtige klachten. En mijn man was al helemaal enthousiast dat ik die dag nog niet ongesteld was geworden. Ik zei dat ik voelde dat ik toch echt ongesteld ging worden. De volgende dag was ik echter nog steeds niet ongesteld: test gedaan en positief!

Inmiddels is deze zwangerschap helaas geëindigd in een miskraam, en zitten we weer in ronde 1…

Maar toch: ik had dezelfde klachten als jij en was hartstikke zwanger! Dus; wie weet!

Succes! Ik duim voor je!

Liefs, Vennie.

#2867296 Quote

ja ik hoop natuurlijk dat het raak is maar de test was negatief
    dus toch nog maar even wachten
    hebben meer mensen hier ervaring mee?

klote dat het bij jullie een miskraam is geworden
    ik duim voor jullie dat het snel weer raak is

liefs ikjes

#2867306 Quote

Hallo.

Maandag was mijn NOD, die zondag daarvoor getest….die was negatief.
    Nu ook nog steeds niet ongi.
    Ik ga van het weekeind misschien maar weer een test doen.
    Iksje, wacht nog maar eventjes af en ga dan weer een test doen, misschien ben je toch wel zwanger.

Lfs Niek

#2867410 Quote

hey

net toch nog maar even een test gedaan (hoezo ongeduldig hahahaha)
    en die was ook weer negatief
    dit is mijn tweede ronde dus ik kan natuurlijk ook nog aan het ontpillen zijn
    maar mijn vorige eerste cyclus was precies 28 dagen
    heeft iemand dat ook gehad, dat je eerste cyclus heel rgelmatig was en daarna niet meer?
    en toch die ongesteldheidsklachten gehad, maar niet ongi
    vind het toch raar

liefs ikjes

#2867462 Quote

Heyy,

NOu ja het   lijkt wel een beetje mijn verhaal,mijn nod was   afgelopen woensdag en ook negatief getest wel ongi klachtjes zoals sjachie,eet buien enzo maar toch nog niets   te bekennen bij me…mijn cyclus is 30 dagen normaal.

Ik moet wel zeggen dat ik niet   echt mn eisprong deze maand gevoeld heb dus misschien was tie later dan normaal..dus schuift het misschien op of zo…
    We wachten het maar af..meer kunnen we   niet   doen.

Wel een weekje geleden heel klein beetje viezig bruin(sorry) bloed meer niet..1 dagje ook maar..

succes met   wachten maar   weer!

liefs maagd

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2867564 Quote

hoi

ja dit is echt balen
    ik had wel echt het idee dat ik mijn eisprong gevoeld heb
    en dat was precies volgens een cyclus van 28 dagen dus ik was er voor mijn gevoel zeker van dat ik afgelopen dinsdag ongesteld moest worden
    zo raar, dat ik me zo erg vergist heb
    nu maar hopen dat de duivels snel komen en dat we naar de volgende ronde kunnen
    veel succes met wachten

liefs ikjes

#2867566 Quote

Hoi ikjes en de rest.

Ik had dat nu ook vorige week, echt ongi klachten buikpijn en duizelig en errug prikkelbaar. Maar ik had eerst 3 dagen bruin spul (oud bloed?) en toen 3 dagen rood bloed en dat was het. Niet echt veel dus. Ging er eigenlijk vanuit dat dit mijn ongi was en ik nu dus in ronde 3 zit, maar weet het niet zeker en had dit eerder nooit.
    Vast weer dat rare ontpillen

Marjolein

#2867567 Quote

Oh nee ronde 3 moet zijn ronde 2. Was al weer wat te snel

Marjolein

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct