Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23256 Vertellen Dat Je Een Kindje Wil

• Auteur

Hai,

Ik moet ff van me af kletsen. Ik ga vanavond mijn moeder vertellen dat mijn vriend en ik graag een kindje willen en dat we er over een paar weken serieus mee bezig gaan om te proberen een kindje te krijgen.
    Ik vind het erg spannend, ik weet niet zeker hoe ze zal reageren aangezien mijn vriend en ik nog niet zo lang bij elkaar zijn (een half jaar). Ik ben best zenuwachtig en ik ben ook nog aan het stoppen met roken.

Sorry voor het warrige verhaal, maar ik moest het ff kwijt.

Liefs,
    J_J

#2867287 Quote

Hoi J_J

Wat leuk dat jullie er straks voor gaan! Kan me voorstellen dat je t spannend vindt om je moeder te vertellen…
    Wij gaan ook binnenkort proberen zwanger te worden. een an ander eerst regelen voor het huis en dan…..kan neit wachten!!!!! Wij hebben er voor gekozen het nog aan niemand te vertellen. Voorlopig is het ons geheimpje.

Succes vanavond en straks met zwanger worden!!
    Lfs Joet

#2867290 Quote

hai J_J
    tja wat zal ik er van zeggen..Je moet gewoon tegen je moeder zeggen dat jullie er heel goed over na hebben gedacht en dat jullie er een heel goed gevoel bij hebben!
    Zelfs mijn vader moest even slikken toen ik hem vertelde dat ik met de pil was gestopt, ondanks dat ik getrouwd ben en al jaren het huis uit ben!
    Ik heb hem verder even met ''rust'' gelaten en de volgende dag was hij al meer aan het idee gewent!
    Nu vraagt hij zelfs aan mijn moeder of ik al ongesteld of zwanger ben!!
    Laat je moeder maar even als ze het niet zo ziet zitten.Ze went vanzelf aan het idee.
    En je bent tenslotte oud en wijs genoeg om te beslissen wat je wilt!!

En hoe is het met roken ben je gister gestopt???
    Ik ben weer even begonnen er gebeurde net iets teveel van het goede!(is natuurlijk geen excuus hoor)

Liefs annie1

#2867297 Quote

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Ik woon gelukkig al wel een aantal jaar op mezelf en ik denk dat mijn moeder het wel erg leuk gaat vinden, maar toch blijft het spannend. Ik wilde het eerst ook aan niemand vertellen, maar ik heb niet zoveel vriendinnen en wil het toch kunnen delen met iemand in levende lijven zeg maar.

Het stoppen met roken gaat me erg zwaar af. Ben eigenlijk nog niet echt gestopt. Gisteravond nog wel een sigaretje gerookt, want mijn nek begon erg veel pijn te doen (heb een whiplash) en ik merkte dat ik me heel slecht begon te voelen (alsof ik een zware griep kreeg ofzo), dus toch maar een sigaretje gerookt. Vandaag gaat het redelijk (heb wel gerookt, maar maar 2 tot nu toe).  Ik heb veel vers fruit in huis gehaald (heb ergens gelezen dat dat dan goed is) dus ik zit lekker af en toe op een appel te bijten).

Ga je wel weer stoppen Annie?

Liefs,
    J_J

P.s. ik laat ff weten hoe mijn moeder reageerde (als ik het nog durf te vertellen )

#2867311 Quote

Ik heb het mijn moeder verteld. Ze had al iets verwacht en vond het erg leuk!!!!

Ik was eerlijk gezegd toch wel een beetje opgelucht dat ze het leuk vindt.

Liefs,
    J_J

#2867461 Quote

He J_J

Wat ontzettend fijn voor je dat je moeder zo positief heeft gereageerd,tof hoor!!!
    hoe gaat het nu met je?
    Wanneer heb jij eigenlijk je nod???
    Ik rond 1 november.
    Ik ben zeker wel weer van plan om te stoppen met roken!
    En jij wanneer stop jij definitief?
    Mischien kunnen we elkaar op de hoogte houden als we er echt voor gaan.
    Mischien dmv J_J/annie1?
    Laat maar even weten wat je ervan vind!

Liefs annie1

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct