Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23257 Posit Ovulatietest Dus Toch Niet Zwanger

• Auteur

Hoi Allemaal,
    Helaas dus toch niet zwanger! Balen….
    Was ondertussen al 11 dagen over tijd en een aantal zwangerschapstesten verder, toch maar eens zo'n ovulatietestje uitgevoerd gisteravond en ja hoor….positief, SHIT, niet zwanger dus!! (neem ik toch aan dan?). Dus maar (weer) aan het  klussen gisteravond, hopenlijk  nu deze maand wel met succes. Mijn NOD kan  ik  nu dus niet helemaal meer volgen, moest 4 nov. zijn, maar ovulatie was dus blijkbaar gisteravond al….
    Afwachten maar weer.
    xxgroetjesxx
    Roos  

#2867295 Quote

wat rot dat het zo onduidelijk is
    ik hoop dat het senl raak is voor je

liefs ikjes

#2867432 Quote

Hai roos,

Ik heb zojuist hierover nieuwe topic geschreven. Te bizar. Weet ook niet beter dan LHpiek betekend dat je onmogelijk zwanger kunt zijn, maar mijn lijf is het daar niet helemaal mee eens, heb zojuist op beide testen (ovu en zwschaps) positief getest. Weet zeker dat ik niet zwanger ben, ondanks die stomme test, maar hoe dit mogelijk is, joost mag het weten.
    xxxx Annette

#2867435 Quote

Wat gek zeg!
    Dus helemaal niet ongi geweest… heel raar!!
    Kan er helaas niets zinnigs over zeggen.
    Alleen dat ik me heel goed voor kan stellen dat je aardig gefrustreerd raakt hierdoor!!!

Annette… wat raar?!?! Hoe kunnen ze nu allebei positief zijn?!?!?

Ik raak helemaal in de war van al deze berichten…
    maar jullie zelf nog meer vrees ik…

Groetjes Bieb.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct