Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23258 Durf Niet

• Auteur

hoi,

Ben nu bijna een week overtijd en heb zondag getest en die was negatief. Ben nog steeds niet ongesteld en ben erg nieuwsgierig en ook wel onzeker.
    Nou durf ik geen test meer te doen omdat ik bang ben dat het deze maand weer niet raak is.
    Ik wil dolgraag een tweede kindje. Ons eerste kind is op tweede kerstdag( ons eigen kerstkindje) 2005  geboren. Loek is helaas 12 mei dit jaar overleden aan wiegendood op t kdv. Het is dus nu zo spannend of t raak is, want t is meer dan welkom.
    Iemand hier ervaring in?

Groetjes polla

#2867395 Quote

Hoi,

Oh wat een verhaal. Ik werk zelf in de kinderopvang.
    Maar  heb er zelf geen ervaring mee.
    Maar ik hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger zijn.

liefs An

#2867397 Quote

Hoi tante polla,

Ja, ik heb er ook ervaring in. Ik heb mijn kleine meisje (2e kindje) helaas na een week moeten missen. Wij wisten al bij 22 weken zwangerschap dat zij na geboorte zou overlijden omdat ze hele zware hartafwijking had.
    We zijn nu ook bezig voor nog een kindje en ik was afgelopen maand een paar dagen overtijd, maar heb ook 2 keer neg. getest. NA een paar dagen kwam ongi toch. En ik was nog nooit overtijd geweest zonder zwanger te zijn. Ik kan je spanning begrijpen. Nadat ik ongesterld ben geworden, ben ik hier een stuk minder gaan komen omdat ik gewoon te zenuwachtig van dit alles werd en het gewoon mijn leven ging beheersen. Nu ben ik alleen heel even terug omdat er pfeiffer bij mij ontdekt is en ik daar wat vrwagen over had…
    Ik wens je heel erg veel succes en sterkte.

#2867400 Quote

hai Tante Polla,

Ik zit in het zelfde schuitje, ook afgelopen zondag een test gedaan, die was negatief. Nu nog niet ongesteld en wil van het weekeind ook weer een test doen maar durf ook neit goed. Ik ben ook bang dat het negatief is 🙁
    Succes meid, als je echt niet durft dan stel je de test toch nog even uit.

Lfs Niek

#2867401 Quote

Jeetje Polla,

Ik zit even te slikken hoor! Wat een verhaal!!
    Hoop dat je heel snel een nieuw kindje in je armen mag houden.
    Een broertje of zusje van je sterretje!

Succes.
    En ik snap het dat je niet wilt testen…
    bang voor de teleurstelling.
    Ben zelf nu 2 dagen overtijd… wil zondag pas testen, gisteren was hij negatief…

maar weet niet of ik me in kan houden morgen.

Aan de ene kant vind ik het eng. maar aan de andere kant wil ik ook gewoon duidelijk heid.

Liefs Bieb.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct